סוני השיקה שני מכשירי פרימיום וטלפון לטווח הביניים

מכשיר הדגל, Xperia Z2, כולל את "המצלמה הטובה בעולם", על פי סוני, מסך איכותי וחסינות למים ● מכשירי הפרימיום יושקו ברחבי העולם בחודש הבא, וה- Xperia M2, שמיועד לטווח הביניים - באפריל

סוני (Sony) השיקה בתערוכת הסלולר הבינלאומית בברצלונה שני מכשירי פרימיום חדשים, שמתהדרים ברכיבים החזקים של החברה – מסך ומצלמה. אחד מאותם מכשירים הוא טלפון סלולרי והשני – טאבלט. כמו כן, השיקה החברה טלפון שמיועד לטווח הביניים.

"בעל המצלמה הטובה בעולם". Xperia Z2 של סונימכשיר הדגל, Xperia Z2, שיושק ברחבי העולם בחודש הבא, הוא המשך לסדרת הפרימיום Z של החברה. תכונותיו הבולטות הן "המצלמה הטובה בעולם", על פי סוני, מסך איכותי וחסינות למים.

מצלמת המכשיר היא בת 20.7 מגה-פיקסל והוא כולל מצלמת וידיאו באיכות K4. אולם, למרות המסך האיכותי של המכשיר – Trilumnious בגודל 5.2 אינץ' וברזולוציה של Full HD, שמתקרב באיכותו למסכי הטלוויזיה של סוני – הוא לא תומך בתצוגת K4. כדי לשפר את חוויית הווידיאו גם מבחינת הצליל, הוסיפה סוני לחבילה מיקרופון סטריאופוני.

המכשיר כולל מעבד SnapDragon 801 מרובע ליבות של קוואלקום (Qualcomm) במהירות 1.3 ג'יגה-הרץ, 3 ג'יגה-בייט זיכרון RAM (לעומת 2 ג'יגה-בייט ברוב מכשירי הפרימיום האחרים), ותמיכה בקישוריות דור 4. הסוללה של המכשיר חזקה במיוחד – 3,200 מילי-אמפר.

הדגש ששמות חברות באחרונה על חסינות של המכשירים לאבק ולמים מושם גם ב-Xperia Z2, וחומרי המעטפת שלו עומדים בתקנים IP55 ו-IP58. יתרה מזאת, סוני מצהירה שהמכשיר מאפשר צילום גם בתוך מים.

מיועד לטווח הביניים. Xperia M2 של סוניהטאבלט Xperia Z2 דומה במפרטו לסמארטפון Z2. המסך של המכשיר מבוסס על טכנולוגיית Trilumnious. גודלו 10.1 אינץ' והוא מגיע ברזולוציית Full HD. לדברי סוני, "זהו הטאבלט החסין למים הקל והדק בעולם". גם הוא יושק ברחבי העולם החל מהחודש הבא.

מכשיר סלולר נוסף שהשיקה סוני הוא Xperia M2, המיועד לטווח הביניים. המכשיר תומך בשני כרטיסי SIM.

המפרט הטכני שלו כולל מסך qHD בגודל 4.8 אינץ', מצלמה בת 8.1 מגה-פיקסל, קישוריות דור רביעי, מעבד דו-ליבתי SnapDragon 400 במהירות 1.2 ג'יגה-הרץ וסוללה של 2,300 מילי-אמפר. מכשיר זה יושק בעולם החל מאפריל הקרוב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים