WinZip מציגה: כיווץ, שמירה ושליחת קבצים באמצעות הענן

השירות יאפשר, בין השאר, להשאיר את הקובץ באחסון למשך חמישה ימים ואף לשלוח קישור לקובץ לשירותים חברתיים שונים

Winzip, תוכנת הכיווץ הותיקה, השיקה שירות חדש שיאפשר למשתמשים לכווץ, לשמור ולשלוח קבצים באמצעות הענן, מהענן ומהמחשב האישי כאחד. השירות החדש, שמכונה Zipshare, עלה בימים האחרונים כבטה שפתוח לשימוש כולם, כולל תכונות גרסת הפרו של השירות שיהיו זמינות במועד מאוחר יותר רק עבור משתמשים בתשלום.

השירות מאפשר למשתמשים לבצע כיווץ ולשמור מייד את הקובץ השמור באחד משירותי הענן הזמינים כיום, או שניתן להשאיר אותו בשירות האחסון של Zipshare למשך חמישה ימים, עבור גרסת החינם של השירות, או לכל החיים בגרסת הפרו.

בין שירותי הענן הנתמכים ניתן למצוא כמעט את כל השירותים הקיימים, כולל OneCloud ,Google Drive, דרופבוקס (Dropbox), בוקס (Box), ועוד רבים אחרים, כשלפי החברה היא מתכוונת להוסיף בהמשך שירותי אחסון נוספים.

בנוסף, מאפשר השירות לשלוח קישורים לקובץ המכווץ השמור לשירותים חברתיים שונים, כולל פייסבוק (Facebook), טוויטר (Twitter) ולינקדאין (LinkedIn), וכן לכתובת דואר אלקטרוני לפי בחירה. כרגע אפשר, בחינם, להגן על הקובץ המכווץ בסיסמה.

גרסת הפרו, שכאמור בינתיים זמינה בחינם, אך תעלה בהמשך 9.95 דולר לחודש או 39.95 דולר לשנה, תאפשר ניהול של שירותי האחסון, פתיחה ישירות של הקבצים המכווצים מהענן בלי צורך להוריד אותם למחשב, וכמוזכר בפתיחה, גם כיווץ של קבצים ששמורים בענן ולא במחשב האישי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים