הרבה יותר מלוגו על לפטופ

"הקהילה העסקית המקצועית עדיין לא מפנימה שיש לנו פעילות ענפה בתחומי האנטפרייז - והגיע הזמן שהיא תדע" אמר אבי סימון, מנהל לקוחות אנטרפרייז בדל

אבי סימון, מנהל לקוחות אנטרפרייז בדל, הקדיש את הרצאתו בפני פורום המנמ"רים והמנכ"לים של C3 שנערך בסוף השבוע בוונציה,  לחשיפת הצדדים האחרים של דל בפני המנמ"רים שהשתתפו במפגש. דל ממוצבת בשוק הישראלי כחברה מובילה במכירת מחשבים ניידים ושולחניים, וסימון רצה להדגיש לנוכחים את הצדדים האחרים של החברה.

"הקהילה העסקית מקצועית עדיין לא מפנימה שאנחנו מזמן כבר לא חברת מחשבים אישיים. יש לנו פעילות ענפה בתחומי האנטרפייז השונים והגיע הזמן לחשוף אותם. שליש מהמכירות של דל בעולם מופנות לשוק הארגוני והיחס הזה נשמר גם בישראל", אמר סימון, וחשף כי "המטרה שלנו להגדיל את נתח השוק הזה על ידי הגברת המודעות אצל המנמרים ומקבלי ההחלטות וזו אחת הסיבות שהגענו למפגש החשוב הזה בוונציה".

דל פועלת בישראל משנת 1999, והיא אכן במקום הראשון בישראל במכירת ניידים. "בסקרים שערכנו גילינו כי זה המותג המועדף על הצרכן הישראלי גם כאשר הוא צריך להחליף מחשב ולבחור בין יצרנים שונים", העיר סימון.

גם בשוק השרתים, לטענת סימון, דל לוקחת נתח שוק רציני. "להוציא את מכרזי החשב הכללי בהם אנו לא מתמודדים, דל, על פי IDC מדורגת שנייה במכירת שרתים, יותר מ-HP, יבמ (IBM) ואחרים", סיפר סימון.

דל מעסיקה בישראל 300 עובדים, במשרדים שנמצאים בהרצליה וכוללים קומה מפוארת וייחודית של דטה סנטר לצורכי מרכז הפיתוח שלה, הסביר סימון, והוסיף כי "יש לנו בהרצליה 2,000 שרתים וזהו הדטה סנטרהגדול ביותר של דל ב-EMEA".

בהתייחסו לרמת המעורבות של דל בשוק הישראלי נתן סימון את הדוגמה הבאה: "יש לנו 10,000 תחנות של Thin client בחברת החשמל, שעובדים על משימות קריטיות ביותר", ציין סימון והוסיף כי יש ציוד דומה בחברות תקשורת ובארגונים גדולים בשוק.

ברמה העולמית, מחזיקה דל בנתח שוק של 70% מכל שרתי האון ליין שעוסקים במסחר אלקטרוני החל מהאתרים הגדולים ביותר ועד הקטנים ביותר. סימון סיפר כי חמישה ממנועי החיפוש המובילים בעולם מתבססים על שרתים של דל. לסיום ציין סימון כי החברה מפעילה דטה סנטרים ניידים, MDC, שהם אחד הטרנדים החמים ביותר כיום בתעשייה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים