SlideLock: האפליקציה שמשדרגת את מסך הנעילה

רוב הזמן הטלפון שלכם לא נמצא בשימוש, מה שאומר שהמסך שנמצא הכי הרבה בשימוש הוא מסך הנעילה ● אז למה לא להפוך אותו למקום בו אפשר לקרוא הודעות והתראות?

המידע שאנחנו צורכים בסמארטפון מצטבר לאט לאט לכדי כמויות גדולות: דואר אלקטרוני מהעבודה וגם דואר מחברים, מסרונים כאלה או אחרים, אפליקציית מעקב אחרי תזרימי חדשות בתחומים שמעניינים אותנו, אפליקציות שעוקבות אחרי תוצאות ספורט. כל אלו ואחרות הן רק דוגמאות לאפליקציות שתורמות את שלהן ל-מהומה, וכולן מייצרות התראות שדורשות את תשומת הלב שלנו.

הבעיה היא שברוב הטלפונים, כדי לראות את ההודעות הללו צריך לפתוח את הטלפון כדי לראות במה מדובר. מסך הנעילה, ברוב המקרים, מספק בדיוק את זה: מקום בו פותחים את המכשיר מנעילה. בסביבת האנדרואיד (Android), לעומת זאת, יש מספר אפליקציות שמאפשרות להשתמש בדרך קצת יותר חכמה במסך הנעילה.

אחת מהאפליקציות הללו היא SlideLock, שמיועדת למשתמשים במכשירי אנדרואיד בגרסה 4.1 ומעלה – היא הופכת, מבלי כל צורך בפעולה מיוחדת, את מסך הנעילה ללוח הודעות כשלמשתמש יש יכולת להגדיר במדויק איזה הודעות הוא רוצה שיופיעו. היא גם מספקת את האפשרות לטיפול פרטני בכל אפליקציה ואפליקציה שקיימת במכשיר, כולל אפליקציות מערכת, כמו לדוגמה הודעה שיש גישה לרשת Wi-Fi באזור בעת שמשתמשים בחיבור 3G, לדוגמה.

לאחר הפעלת האפליקציה רואים במסך הנעילה, מתחת לשעה ולתאריך, רשימה המציגה את ההודעות האחרונות שהתקבלו בכל אפליקציה, ואת אלה החדשות שקיימות באותה אפליקציה מסוימת ועדיין לא נקראו על ידי המשתמש. כל הודעה שכזו מופיעה בשורה בפני עצמה. הזזת השורה שמאלה מוחקת אותה מהרשימה, ואילו הזזתה ימינה פותחת את היישום המתאים ישירות ממסך הנעילה מבלי שיש צורך לפתוח קודם כל את המכשיר – כלומר למעשה פותחים את המכשיר וניגשים לאפליקציה בפעולה אחת.

הזזת כל המסך שמאלה פותחת את המכשיר לחלוטין, ואילו הזזתו ימינה פותחת באופן אוטומטי את אפליקציית המצלמה, אלא אם היא לא מוגדרת במכשיר – וכברירת מחדל היא לא מוגדרת – ואז בעצם מבצעים פעולת פתיחה בדיוק כמו בעת ההזזה שמאלה.

האפליקציה החינמית עובדת לא רע, אולם ישנה גם גרסת Pro. במה היא מצטיינת? ובכן, מעבר להעלמת הפרסומות, המתחייבת יש לומר, יש מספר לא קטן של פעולות הגדרה שניתן לבצע רק בגרסה שרוכשים בכסף. כך, לדוגמה, בדף ההגדרות של מראה האפליקציה, ניתן לבחור תמונת רקע אחרת, להגדיר פס מצב אישי או בכלל לבטל את ההופעה שלו.

זה לא אומר שאין הגדרות שאפשר לבחור גם בגרסה החינמית, אבל כל הגדרות התוספות המיוחדות, אלו שמאפשרות את המגע האישי, קיימות רק בגרסת הפרו. כך, לדוגמה, אפשר לקבוע איזו פעולת אבטחה יש לבצע כדי לפתוח את מסך הנעילה במקום ההזזה שמאלה / ימינה שמוגדרת כברירת מחדל, כמה זמן המסך יהיה פעיל, האם לאפשר הפעלה באמצעות כפתור הבית הפיזי או לא, ועוד.

אפשר גם לקבוע מידות שונות של התנהגות בעת שההודעות נכנסות, כמו האם להציג את השורות של האפליקציות השונות או לא, אפשר לקבוע האם יושמע צלצול בעת שנכנסת הודעה או שהמכשיר ירטוט וכיוצא בכך. כמו כן אפשר, כמזוכר לעיל, לקבוע איזה אפליקציית מצלמה תופעל בעת ההזזה של מסך הנעילה הראשי ימינה.

בשורה התחתונה, SlideLock עושה את מה שהיא מבטיחה ומאפשר לחסוך את פתיחת המכשיר כשאין צורך דחוף לענות להודעה שנכנסת. עם מעט עבודה אפשר בהחלט להגדיר את מה שחשוב באמת, ולהשאיר אפליקציות כמו רשתות חברתיות לרגעים שגם כך פותחים את הטלפון לעבודה כוללת.

להורדה מ-Google Play לחצו כאן

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים