וירוס לגניבת ביטקוין מופץ באפליקציות פופולריות ל-Mac

לפי דיווח של ESET, וירוס ה-CoinThief מדביק מחשבים בעלי מערכת ההפעלה OSX ומטרתו היא לגנוב את פרטי המשתמש לאתרי מסחר בביטקוין על ידי התקנת תוספים זדוניים בדפדפן

לא דיווח על הכנסות ממטבעות דיגיטליים - ונעצר

ESET, מפתחת האנטי וירוס NOD32, פרסמה היום (ה') אזהרה למשתמשים במחשבי ה-Mac של אפל (Apple), בקשר להתקנת תוכנות פיראטיות מאתרי שיתוף קבצים, לאחר שחוקרי מעבדת הווירוסים שלה גילו שווירוס בשם CoinThief מופץ בימים אלה באמצעות אפליקציות מזויפות.

הווירוס מדביק מחשבים בעלי מערכת ההפעלה OSX ומטרתו היא לגנוב את פרטי המשתמש לאתרי מסחר בביטקוין וארנקים וירטואליים שונים על ידי התקנת תוספים זדוניים לדפדפן.

ESET דיווחה שעד כה הם נתגלה הווירוס באפליקציות BBEdit ו-Pixelmator – עורך טקסט ועורך גרפי למחשבי Mac, וכן במשחק Angry Birds ובאפליקצית ארגון המדיה הפופולארית על משתמשי המק Delicious Library. זו לא הפעם הראשונה שהמשחק המצליח עומד במוקד פרשה הקשורה לאבטחה.

"ההאקרים מאחורי הסוס הטרויאני CoinThief מנסים לנצל את שיגעון הביטקוין הנוכחי והתנודות בשערי חליפין על ידי פריצה לארנקים הדיגיטליים של המשתמשים", אמרו ב-ESET, וציינו שגם אם אינכם מתעסקים עם המטבע הווירטואלי, עדיין עליכם להגן על המחשב שלכם בעזרת תוכנת אבטחה, להימנע מהתקנה של תוכנות פיראטיות על המחשב שלכם ולהתקין אפליקציות רק מחנות האפליקציות הרשמית של אפל או מאתרים של חברות מוכרות ואמינות.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מודי

    זה סה"כ כסף וירטואלי. כשזה יהיה כסף אמיתי אז אולי אכנס לפניקה. כרגע זה רק בנדמה לי

אירועים קרובים