שלומי פרייס, נט-אפ ישראל: "נחווה השנה גידול דו-ספרתי בהיקף עסקינו"

"מערכת היחסים הצמודה עם הלקוחות היא אחד הערכים המוספים של הסניף הישראלי של נט-אפ", אמר פרייס, מנכ"ל החברה ● אורח הכבוד באירוע היה טום מנדוזה, סגן יו"ר נט-אפ העולמית

"השנה הכספית שלנו, שאנחנו באמצע הרבעון האחרון שלה, עומדת להסתיים בצורה מעולה. נוספו לנו לקוחות חדשים, הן בקרב ארגוני אנטרפרייז והן בקרב ארגונים קטנים ובינוניים. אנחנו צופים שהיקף העסקים שלנו יגדל ב-2014 בנתון דו ספרתי", כך אמר שלומי פרייס, מנכ"ל נט-אפ (NetApp) ישראל.

פרייס התראיין לאנשים ומחשבים במסגרת כנס ללקוחות בכירים שערך הסניף הישראלי של ענקית האחסון. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, התקיים בסוף השבוע במועדון רידינג 3 בנמל תל אביב.

לדבריו, "לצד לקוחות חדשים, העמקנו את היצע הפתרונות שלנו בקרב לקוחות קיימים בצורה משמעותית. הלקוחות רואים יותר ערכים מוספים בפתרונות אותם נט-אפ מציעה להם, עם החזר השקעה מהיר, והם חשים בטוחים בהשקעה בפתרונות אלה". הוא ציין כי "מערכת היחסים הצמודה עם הלקוחות היא אחד הערכים המוספים של הסניף הישראלי של נט-אפ. הם יודעים שיקבלו תמיכה טכנית בכל עת שיידרשו לכך".

פרייס סיים בציינו כי "אנחנו מספקים פתרונות חדשניים לאחסון ולניהול מידע שמאיצים פריצות דרך עסקיות ומאפשרים חיסכון בעלויות".

צילום ועריכת וידיאו: ליאור רובינשטיין

אורח הכבוד באירוע היה טום מנדוזה, סגן יו"ר נט-אפ העולמית. הוא ציין כי מזה כמה שנים, החברה ממוקמת בעשירייה הראשונה בדירוג 100 המקומות שהכי טוב לעבוד עבורם של המגזין פורצ'ן (Fortune). מנדוזה ציטט את המגזין שקבע כי "מאפיינים את החברה תרבות שוויונית, משכורות, הטבות מיוחדות ומנהלים שמדברים בגובה העיניים". לדבריו, "הצלחת החברה בדירוג לאורך שנים היא תוצאה של המחויבות הגבוהה והמתמשכת של החברה לפתח את מודל החברה לדוגמה. העובדים שלנו הם הלב של החברה והכוח של התרבות הגלובלית שלנו".

מנדוזה הזכיר את האירוע שהתקיים בספטמבר 2009, כשהיה אורח הכבוד והגיע בהפתעה למסיבת פרידה שנערכה לכבודו של שלמה נטף, ששימש כמנהל הסניף הישראלי של נט-אפ מאז 2000 ועד אותה שנה. "השתתפתי בסרט שהוכן בארצות הברית לכבוד האירוע ואז מישהו אמר לי: 'למה שלא תגיע אליו בהפתעה'", אמר. "נעשיתי נבוך על כך שלא חשבתי על זה לבד. אמרתי: 'הבנאדם השקיע 10 שנים מחייו בחברה'. אף על פי שהייתי באיזה מקום נידח בחוף המערבי של ארצות הברית, שיניתי מיד את תוכניותיי, התארגנתי לטיסה זריזה הביתה, ארזתי ונסעתי 20 שעות כדי להגיע למסיבה".

טום מנדוזה, סגן יו"ר נט-אפ העולמית. צילום: ניב קנטורהוא ציין כי "הגעתי לאירוע שעה וחצי לפני שהוא החל. ההפתעה של שלמה הייתה מושלמת: הופעתי על המסך, בסרט שהוכן עבורו, ובו זמנית הסתתרתי מאחורי המסך במקום האירוע. היה שווה לטוס את שעות הטיסה הרבות הללו, על מנת להראות לו כמה אנחנו מוקירים את פועלו".

מנדוזה סיים בציינו כי "זה מה שמאפיין את התרבות הארגונית בחברה: הכול תלוי ועומד על אנשים, על הקשרים ביניהם ועל הידיעה שלהם שאכפת לך מהם".

בין הנוכחים באירוע היו: איקו חסון, משרד הביטחון; איילה חכים, בנק מזרחי-טפחות; מיכאל בורשטיין, אבי מנשה ורמי סרטני, התעשייה האווירית; יחיאל גפנר ודורון יצחקי, שירותי בריאות כללית; רון נווה, אלישרא; אמנון בק, מת"פ, הבנק הבינלאומי; שמעון קונקול, נקסטקום; אלון שטרסמן, הספרייה הלאומית; רונית רובין, פרטנר; דרור קרן, החברה לישראל; שמעונה נווה, אקסלנס נשואה; איציק פסטרנק, גלי צה"ל; גדי הולדנברגר, אודיוקודס (Audiocods); מוטי לנדס, קולה קולה (Coca Cola); רענן ביבר, VMware ישראל; רפי הירש, טלדור תקשורת גלאסהאוס; יואב ויינברג ודורון זוברמן, אמת מיחשוב; שי נוני ורוני כפטל, קומוולט (Commvault); ויוסי צייגר, הראל טכנולוגיות מידע.

האירוע הסתיים בהופעה של עברי לידר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים