דויטשה טלקום מזמינה סטארט-אפים ישראליים לתחרות עולמית

חממת הסטארט-אפים של ענקית התקשורת תקיים בחודש הבא בברלין מפגש ל-12 החברות המבטיחות ביותר בתחום "האינטרנט של הדברים", ותציע פרס כספי לצוות הזוכה ● התחומים הרלוונטיים להגשת מועמדות: בתים חכמים, אלקטרוניקה צרכנית וחומרה; מיחשוב לביש ומובייל; ואפליקציות מסחריות B2B

02/03/2014 14:55

hub:raum, החממה מבית דויטשה טלקום (Deutsche Telekom), מחפשת סטארט-אפים בתחום האינטרנט של הדברים להשקעה. החממה מקבלת בימים אלה פניות מחברות ברחבי העולם – כולל בישראל – שמבקשות להיות חלק מ-12 חברות ההזנק שייקחו חלק במפגש שייערך בברלין בין התאריכים 8-6 באפריל. ניתן להגיש מועמדות עד ה-20 במרץ.

במסגרת המפגש יציגו היזמים את רעיונותיהם בפני משקיעים ומומחים בתעשייה. התחום בהם מזמינה ענקית התקשורת יזמים וחברות להגיש את מועמדותם הם: בתים חכמים, אלקטרוניקה צרכנית וחומרה; מיחשוב לביש ומובייל; ואפליקציות מסחריות B2B. החברות שייבחרו על ידי צוות השיפוט של hub:raum יזכו במימון עלויות הטיסה והשהייה. מתוכן תיבחר חברה אחת שחבריה יקבלו 10,000 יורו במזומן.

יצוין כי hub:raum היא יוזמה שמחברת את דויטשה טלקום עם סטארט-אפים צעירים ברחבי העולם. היא נועדה להפגיש בין יזמים צעירים לרשתות מומחים, עסקים והשקעות הקשורים לענקית התקשורת, במטרה להניע עסקים חדשים. הפעילות בברלין כוללת חממה ותוכנית אקסלרציה, והפעילות בישראל כוללת את hub:raum TLV, שנחנך בשנה שעברה עם תוכנית Fit4Europe לחברות ישראליות צעירות. התוכנית נועדה לסייע לחברות סטארט-אפ ישראליות בשלבי ה-Seed ליצור פיילוטים או מכירות ראשונות לשווקים הגרמני והאירופי.

יש לכם סטארט-אפ מעניין? חושבים שכדאי לקוראים שלנו לדעת עליו? צרו איתנו קשר

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים