תוכן שיווקי
לקראת כנס PANAYA, יום ג' 11.3, אולם קריפטון הכפר הירוק

לקראת אירוע | מוטי טל, פאנאיה: "המטרה – לצמצם העלויות והסיכונים הכרוכים בשדרוג ותחזוקת מערכות ה-ERP"

02/03/2014 18:19

"אחת הבעיות הכואבות ביותר של עולם התוכנה הארגונית, היא כמות המשאבים הגדולה המושקעת בתחזוקת מערכות מידע שמשאירה מעט מדיי לקידום הביזנס עצמו. קיים סיכון תפעולי הכרוך בתחזוקת מערכות ה-ERP, אשר עולה הרבה, צורכת הרבה משאבים, ובפעולות כמו שדרוג, מסכנת את היציבות הארגונית. אפשר לשנות מצב זה", כך אמר מוטי טל, סמנכ"ל שיווק פאנאיה (PANAYA).

טל התראיין לאנשים ומחשבים לקראת כנס לקוחות שעורכת החברה. הכנס יתקיים ביום ג' ה-11 במרץ, באולם קריפטון שבכפר הירוק.

לדברי טל, "מערכות ה-ERP הן מערכות מרכזיות. הן הכי קריטיות לתפעול הארגון, כמעט כל מה שהארגון עושה קשור למערכות אלו. במערכות הללו יש שינויים תכופים, והשינויים המסוכנים ביותר הם תהליכי התחזוקה, וכן השדרוג והעלאת גרסאות חדשות של חבילות ה-ERP".

והיכן משתלבת פאנאיה בתהליך?
" פאנאיה משתלבת עם הלקוח הארגוני ביום יום ובכל פרויקט תחזוקה שהוא מבצע. ניקח למשל מצב שהלקוח חייב בשדרוג. ללא פאנאיה הלקוח בא עם תיעוד של הספק ומשקיע המון זמן: מה יקרה בפרויקט, אילו תקלות צפויות? ואז כשהוא מתחיל זה תהליך של ניסוי ותהיה. המטרה שלו היא לעבור את השדרוג בשלום ובמינימום זמן.  וזוהי המומחיות של התכנה שלנו".

פאנאיה, אמר טל, "נותנת ללקוח הארגוני שיש לו מערכת ERP, טכנולוגיה פשוטה, במתכונת ענן, פשוטה להפעלה וזו נותנת לו מיפוי אוטומטי של כל התקלות שייקרו בפעולת השדרוג או התחזוקה. הדבר נדמה כאילו שמנו את המערכת ב'מכונת זמן', עם הדמיה איך יבוצע השדרוג של הגרסה. ככה מתקבלת תכנית מדוייקת, עם תקלות אפשרויות, הצעות לתיקונים, מה לבדוק ואיך לבצע את הבדיקות, לרבות סביבה לניהול וביצוע הפרויקט והבדיקות. כל זאת על מנת שהיקף הפרוייקטים ייקטן משמעותית, והמעבר בין הגרסאות יהיה חלק לחלוטין. "מעבר לתמיכה באנשי מערכות המידע", אמר טל, "אנו מספקים פתרון שחוסך עלויות ומשאבים גם לצד העסקי בארגונים. מי שבודק בסוף פרויקט את המערכות זה הביזנס, לכן הביזנס היום משקיע חלק לא קטן בשינויים שה-IT עושה. אנו מספקים פתרון לביזנס – ומאפשרים לערוך האצה ופישוט של תהליך הבדיקות של הביזנס, כך אנו חוסכים גם זמן לביזנס.לקוחות החברה מדווחים על חסכון בזמן ומשאבים בהיקף ממוצע של 50%".

לדברי טל, התוכנה מיועדת ספציפית למערכות ERP של סאפ (SAP) וEBS של אורקל (Oracle) ולחברה תוכניות התרחבות למערכות נוספות.

"המוצר שלנו נמכר גם על ידי שותפים. לדוגמא יבמ (IBM) שהיא שותף אסטרטגי שלנו מקדמת בכל העולם את הפתרון שלנו ללקוחות סאפ ואורקל, ואנו גם שותפים של חברות ייעוץ גדולות – דוגמת זרוע השירותים של HP וסי. ג'. איי (CGI)", אמר טל, "גם אורקל העולמית בחרה בפתרון שלנו כפתרון שהיא ממליצה עליו לביצוע שדרוגים ומקדמת את הפתרון שלנו עבור לקוחותיה".

החברה, אמר טל, היא ישראלית, והחלה את המכירות שלה בסוף 2008. החברה מונה כ- 170 עובדים, 150 מהם בארץ. לחברה יש יותר מאלף לקוחות בעולם, ביניהם ורייזון, מרצדס, קוקה קולה, מאזדה, רנו פיז'ו, סוני, יוניליבר, וישיי וארגונים ממשלתיים, לרבות נאט"ו. בין לקוחות החברה בארץ, ציין טל את פז, טבע, בזק בינלאומי, כלל ביטוח, אורנג', בנק הפועלים והסוכנות היהודית. לדבריו, "באחרונה דורגנו במקום החמישי ברשימת 50 הטכנולוגיות הצומחות במהירות של דלויט".

"יש  לנו מודל מכירה ייחודי", ציין טל, "אנו עורכים את המכירות ממשרדנו ברעננה, בטלפון. אנו מציעים פתרונות פשוטים לעולם מורכב, כאשר הייחודיות שלנו היא בכך שהכל נעשה בענן, עם הפעלה תוך יום יומיים".

"כיוון שעם השנים הפתרון שלנו שימש לניהול למעלה מ- 3500 פרוייקטי לקוח, העמקנו את בסיס הידע וההתמחות שלנו בעולם הבדיקות", אמר טל, "יותר ויותר לקוחות מתחילים איתנו את השימוש במוצר בפרויקט תחזוקה וממשיכים להסתייע  בו לאורך זמן בכל סוג פרויקט".

טל סיכם באומרו כי "יש לנו פתרון תוכנה כשירות, SaaS, הנותן מענה לארגונים גדולים וקטנים. המסר שלנו ללקוחות הארגוניים ולארגוני השרותים שתומכים בהם הוא 'עשו את פעילות התחזוקה והבדיקות באמצעות המוצרים שלנו, זה יחסוך לכם משאבים וישפר את התגובתיות והשירותיות לביזנס. אנו מסייעים למנמ"ר לעשות יותר פיתוחים עבור הביזנס בפחות זמן ועם פחות סיכון".

אירועים קרובים