היכונו לביאת הוויפי

סלפי? זה כל כך 2013 ● בשבדיה כבר מצאו את המחליף שלו, הוויפי - צילום קבוצתי שבא לקדם עניינים חשובים כמו קהילתיות, חברות ואחווה

נראה שכינים לא באמת מפחידות את האנשים הצעירים בשבדיה, שמפרסמים תמונות סלפי קבוצתית כחלק מקמפיין שנועד לקדם אחריות משותפת ותודעת קהילה.

הקמפיין, בחסות הליגה לנוער דמוקרטי (SSU – ר"ת Social Democratic Youth League) מקדם כעת מושג חדש: וויפי (Weffie) במקום סלפי.

"השנה זה אנחנו", מצהיר עמוד הקמפיין. "סלפי זה כל כך 2013. השנה יש המון נושאים חשובים יותר. חברות. קהילה. אחווה. אם אתם רוצים לראות יותר אנחנו ופחות אני בחברה – צלמו וויפי (זה כמו סלפי, אבל יחד עם חברים). כי אם אתם מוצאים זווית נוספת – יש מקום ליותר".

המטרה היא להשיג כמה שיותר אנשים התומכים במטרת הוויפי של ליגת SSU ולהעלות את התמונות לאינסטגרם (Instagram). עד כה צולמו כבר 750 תמונות וויפי. "עזרו לנו להפוך את וויפי למילה של שנת 2014 – לא משנה דעתכם הפוליטית", מבקשת הליגה , ומתכוונת לכך שהמילה "סלפי" הוכתרה כמילת השנה על ידי מילון אוקספורד.

"במהלך 10 השנים האחרונות ראינו מעבר מ-'אנחנו' ל'אני' – יותר ויותר אגואיזם שיש לו השפעות בולטות", טוענת הליגה. "האבטלה בקרב צעירים גוברת, והמסלול להזדמנויות עבודה מעניינות בימינו רחוק עוד יותר כשציוני הסטודנטים נחלשים. אלה שמצליחים לממש את החלום על משרות ותוכניות חינוכיות, הנה ממתין לכם אתגר חדש – הדבר הכי ברור, כמו למצוא מקום לגור. בימים אלה, מחסור בדיור הופך את החיפוש לקרב".

מכל מקום, בהלת הכינים בכל זאת הגיעה גם לשבדיה: "נראה כי הצד השלילי היחיד בהבעת הסולידריות הוא הסכנה להידבק בכינים", התייחסה הליגה לנושא באינסטגרם… כתבו לנו אי-מייל אם אתם זקוקים לתמיסת אנטי-כינים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים