אשר רשף, לאומי קארד: "המנמ"ר נדרש לזמינות גבוהה, יציבות ותמיכה במערכות האחסון שלו"

האתגרים העומדים בפני ה-IT הם זמינות תמידית, זמני תגובה מהירים, הגעה מהירה של שירותים לשוק, צמצום עלויות והגנה מפני מתקפות סייבר, אמר רשף, מנמ"ר החברה

אשר רשף, מנמ"ר לאומי קארד. צילום: ניב קנטור

"כחברה שכל מהותה היא מתן שירות ללקוחות – אני, המנמ"ר, נדרש לספק למערכות ה-IT שרידות גבוהה לצד זמינות תמידית. אלה יכולות להתקבל עם מערכות אחסון בעלות ביצועים גבוהים, שלצידן יש תמיכה רציפה", כך אמר אשר רשף, מנמ"ר לאומי קארד. הוא ציין את האתגרים העומדים בפני ה-IT: זמינות תמידית, זמני תגובה מהירים, הגעה מהירה של שירותים לשוק, צמצום עלויות והגנה מפני מתקפות סייבר.

רשף הציג סיפור לקוח במסגרת כנס NetApp Directions, שנערך היום (ב') במרכז הכנסים אבניו שבקריית שדה התעופה, בהפקת אנשים ומחשבים. באירוע הוצגו מפת הדרכים הטכנולוגית של ענקית האחסון והפתרונות אותם היא מציעה ללקוחותיה הארגוניים. מדובר בחלק ממסע עולמי של כנסים שעורכת החברה, שהחל בלונדון, עבר לאמסטרדם ופריז, ולאחר ישראל ימשיך לדיסלדורף ולמוסקבה. הנחה את הכנס ינון וטשר, מנהל שותפים של נט-אפ ישראל, והגיעו אליו מאות מלקוחות החברה.

לדברי רשף, לאומי קארד היא אחד הלקוחות הגדולים של נט-אפ בארץ מבחינת היקף האחסון המטופל על ידה, שעומד על כ-1.2 פטה-בייט. "המערכות של נט-אפ מספקות לנו אמינות, עלויות סבירות וביצועים משופרים, לצד תמיכה רציפה של אנשי החברה, לרבות הגנה פרו-אקטיבית", אמר.

שלומי פרייס, מנכ"ל הסניף הישראלי של נט-אפ. צילום: ניב קנטורהוא ציין כי "תפקיד ה-IT  בלאומי קארד הוא לספק עיבוד פיננסי ולתת אישורים בזמן אמת, עם מענה ללקוחות בתוך חמש שניות. זהו אתגר שדורש זמינות, שרידות ועבודה מהירה בזמן אמת. בנוסף, על ה-IT ליצור תשתית אמינה לניהול עסקות וביצוע חיובים, זיכויים והכחשות – גם כאן תוך עמידה בלוחות זמנים קצרים".

מכאן עבר רשף לדבר על הלקוח של לאומי קארד: "הוא מעודכן טכנולוגית, יש לו תביעות והוא חושב ללא הפסקה על התועלות שתצאנה לו מהמהלכים השונים", אמר רשף. "בגלל האופי שלו אנחנו נדרשים לספק לו מודלים חדשים של הצעות לשירותים, תוך התבססות על מגוון יישומים באינטרנט ובעולם הנייד, בכלל זה ארנק דיגיטלי, עבודה בצ'אט מול מרכז שירות לקוחות ומערכת לניהול הטבות ומבצעים מבוססי מקום בטלפונים החכמים".

"הצרכים הארגוניים משתנים כל הזמן"
שלומי פרייס
, מנכ"ל הסניף הישראלי של נט-אפ, אמר כי "הצרכים הארגוניים משתנים כל הזמן. כיום מדברים על הצורך בענן – פנימי, חיצוני או בן כלאיים. מוצרי הפלאש עונים על הצורך לעבד מידע רב מאוד במהירות ובביצועים גבוהים".

הוא ציין כי "נט-אפ מובילה את המגמות הללו ואת השינויים, בהתאם לצרכים המשתנים בשוק".

"נט-אפ משקיעה מדי שנה 15% מהמחזור במו"פ"
מארק מונטיאל
, סגן נשיא נט-אפ לאזור דרום EMEA (ר"ת אירופה, המזרח התיכון ואפריקה), אמר כי "המוטו שמנחה את החברה הוא אספקת פתרונות חדשניים. לשם כך היא משקיעה מדי שנה 15% ממחזורה, שעומד על יותר משישה מיליארד דולר, במחקר ופיתוח".

מארק מונטיאל, סגן נשיא נט-אפ לאזור דרום EMEA. צילום: ניב קנטורלדברי מונטיאל, "אחד התחומים בהם אנחנו חזקים הוא הפלאש (Flash). טכנולוגיית הפלאש החדשה שלנו מאיצה את הביצועים עבור עומסי עבודה עתירי קריאות אקראיות, כגון שירותי קבצים, העברת הודעות, OLAP, מסדי נתונים ו-וירטואליזציה של שרתים ושולחנות עבודה".

הוא ציין כי "אנחנו מבחינים בקרב הלקוחות הארגוניים במעבר למיחשוב ענן, מעבר בין סוגי הענן השונים – פרטי, ציבורי ובן כלאיים, ועבודה במתכונת אירוח. היכולת שלנו היא לתת מענה לכל סוגי העננים ולמעבר ביניהם".

הוא הוסיף כי "ישראל היא שוק מאוד מעניין עבורנו. בשאר המדינות שאני ממונה עליהן, נתח השוק שלנו עומד על 17%, בעוד שבישראל הוא מגיע ליותר מ-30%, ואני מעריך שנגדל כאן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים