ירושלים על מפת הסטארט-אפים: "האקו-סיסטם הכי גדול בארץ"

התוכנית החדשה J-next מספקת לסטארט-אפים צעירים תמיכה באמצעות תשתיות ושירותי ייעוץ ומנטורינג ● לדברי אודי בן דרור, ממלא מקום מנכ"ל הרשות לפיתוח ירושלים, "אנחנו יוצרים כאן את האקו-סיסטם הכי גדול בארץ"

03/03/2014 17:42

תוכנית J-next לעידוד יזמות היי-טק הושקה אמש (א') על ידי הרשות לפיתוח ירושלים, המשרד לענייני ירושלים והתפוצות ועיריית ירושלים, באירוע שנערך במתחם הנסן בעיר. במסגרת התוכנית יוכלו יזמים וחברות בתחילת דרכן להיעזר בתשתיות ובשירותים שונים, דוגמת חללי עבודה ושירותי משרד, תמיכה של מנטורים בתחומים מקצועיים שונים ועזרה בגיוס הון.

עשרות יזמים צעירים ומנוסים, אנשי אקדמיה, משקיעי הון-סיכון, נציגי עירייה ומשרדי ממשלה נכחו באירוע ונחשפו לפרויקטים ולסטארט-אפים שונים במתחם. בין המשתתפים היה ראש העיר, ניר ברקת, שהחל את דרכו המקצועית כיזם היי-טק. לדבריו, ניתן למצוא קווים משיקים בין תפקידו כיזם לניהול העיר הגדולה בישראל. "התפקיד הדומה ביותר לראש עיר הוא איש הון-סיכון – אני מחפש את התחומים שלירושלים יש בהם יתרון, מסתכל לטווח הארוך ומשקיע בהם", אמר. במהלך הערב קיים ברקת שיחה פתוחה לקהל עם סול זינגר, ממחברי רב המכר Start up nation.

תוכנית J-next היא בית גידול ליזמות טכנולוגית בירושלים. לדברי העומדים מאחורי הפרויקט, התוכנית מספקת מעטפת שלמה של שירותים, משאבים ואמצעי תמיכה וסיוע עבור קהילת יזמי סטארט-אפ וחברות טכנולוגיות בתחילת דרכן. מטרתה היא להבטיח שהיזמים והחברות הללו יוכלו לנצל את מכלול האפשרויות הזמינות עבורם בירושלים.

בן דרור: "J-next היא בית גידול ייחודי עבור יזמים טכנולוגיים בבירה". ערב השקת התוכנית

תחת המעטפת של J-next פועלות קרנות שונות, בהן JVP, קרן הון-סיכון וחממת מדען; קרן Jumpseed, שמשקיעה בשלבי הסיד (Seed); קרן הון-הסיכון Terra Ventures; קבוצת האנג'לים OurCrowd; וחממת המדען VLX. מלבד אלה פועלים שורה של אקסלרייטורים מקומיים דוגמת מרכז היזמות סיפתח, מרכז Pico, תוכנית ההאצה BABA, עזריאלי – המכללה להנדסה, Jerusalem Start Hub ותוכנית ההאצה של ארגון Present Tense.

אודי בן דרור, ממלא מקום מנכ"ל הרשות לפיתוח ירושלים, סיפר על המיזם שיצא לדרך: "אנחנו יוצרים כאן את האקו-סיסטם הכי גדול בארץ – העיר ירושלים. יש בה מוסדות אקדמיים, סטארט-אפים, חממות, חברות סחר בטכנולוגיה וגופים לעידוד יזמות. יחד עם הקרבה לגופי הממשל והרגולציה וההשראה המיוחדת שקיימת בירושלים, J-next היא בית גידול ייחודי עבור יזמים טכנולוגיים בבירה".

יש לכם סטארט-אפ מעניין? חושבים שכדאי לקוראים שלנו לדעת עליו? צרו איתנו קשר

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים