ד"ר ארנה ברי מונתה למנהלת תחום החדשנות והצמיחה במרכזי המצוינות של EMC בארצות הברית וב-EMEA

במסגרת תפקידה תהיה ד"ר ברי אמונה על איתור הזדמנויות בשוק הגלובלי, יצירת קשרים ושותפויות וקידום פנים ארגוני של טכנולוגיות בצמיחה ● היא תמשיך לכהן כסגנית נשיא ב-EMC ● ד"ר יעל וילה תחליף אותה כמנכ"לית מרכז המצוינות של EMC בישראל

EMC הכריזה על שורה של מינויים במרכזי המצוינות שלה, ובראשם על מינויה של ד"ר ארנה ברי, שכיהנה עד כה כמנכ"לית המרכז בישראל, למנהלת תחום החדשנות והצמיחה במרכזים בארצות הברית וב-EMEA. במקביל, תמשיך ד"ר ברי לשמש כסגנית נשיא בחברה.

בסך הכול יש ל-EMC שמונה מרכזי מצוינות, מהם שלושה באזור EMEA – בישראל, במצרים ובאירלנד, שניים בארצות הברית (ביוטה ובצפון קרוליינה) ומרכזים ברוסיה, סין והודו. במסגרת תפקידה תהיה ד"ר ברי אמונה על איתור הזדמנויות בשוק הגלובלי, יצירת קשרים ושותפויות עם גופים אקדמיים ועסקיים במדינות בהן פועלים מרכזי המצוינות ועל קידום פנים ארגוני של טכנולוגיות בצמיחה. כל זאת, תוך מינוף ההון האנושי במערך מרכזי המצוינות, לטובת הבאה לשוק של מוצרים ופתרונות חדשניים.

במהלך הקריירה שלה הייתה ד"ר ברי שותפה להקמת אורנת טכנולוגיות תקשורת, שנמכרה לסימנס (Siemens), כיהנה כמדען הראשי של משרד התמ"ת, יו"ר איגוד קרנות הון-הסיכון הישראלי (IVA), יו"ר קרן בירד ישראל-ארצות הברית ושותפה עצמאית בקרן הון-הסיכון ג'מיני. כמו כן, היא החזיקה בתפקידי ייעוץ וניהול מחקר מדעי בחברות פיברוניקס, יבמ (IBM), אינטל (Intel), אלביט ו-Unisis, וכיהנה כדירקטורית בחברות רבות, בהן פריימסנס (Primesense), שנמכרה באחרונה לאפל (Apple). כיום, לצד תפקידה ב-EMC, מכהנת ד"ר ברי בשורה של תפקידים, בהם יו"ר לשכת המסחר ישראל-אוסטרליה, חברת נשיאות איגוד תעשיות האלקטרוניקה והתוכנה ויו"ר הוועד המנהל של המכללה האקדמית תל אביב-יפו.

במקומה של ד"ר ברי כמנכ"לית מרכז המצוינות של EMC בישראל תכהן ד"ר יעל וילה, ששימשה עד כה כמנהלת RSA ישראל ומנהלת טכנולוגיות בכירה (CTO) בחטיבת אבטחת המידע של EMC. ד"ר וילה אף תשמש CTO של מרכז המצוינות הישראלי של החברה ותדווח לד"ר ברי. היא תהיה אחראית על היבטי התפעול, ניהול כוח האדם וקידום החדשנות בכל תחומי הטכנולוגיה בהם עוסק המרכז.

ד"ר וילה היא בעלת כ-30 שנות ניסיון בייעוץ סטטיסטי ומחקר אקדמי ומעשי. היא החלה את דרכה ב-RSA ישראל ב-2007, כמנהלת צוות ניתוח סיכוני הונאה, וב-2011 הוכרה כ-Distinguished Engineer של EMC. לפני הצטרפותה ל-RSA היא מילאה מגוון תפקידים אקדמיים בבית הספר למתמטיקה של אוניברסיטת תל אביב והייתה סמנכ"לית מחקר בחברות הסטארט-אפ Celebros ו-Textology. היא משמשת מרצה בכירה במכללה האקדמית תל אביב-יפו, בעלת תואר ראשון בסטטיסטיקה ומדעי המחשב, תואר שני בסטטיסטיקה יישומית ודוקטורט בסטטיסטיקה מאוניברסיטת תל אביב.

גיל שפירא מונה לתפקיד סגן נשיא מערך המוצרים לטיפול בהונאה ב-RSA העולמית ומנכ"ל RSA ישראל, וכן ינהל את פעילות התכנון והפיתוח של מוצרי אימות המשתמש בחברה. לשפירא מעל 30 שנות ניסיון בתחום ההנדסה. הוא הצטרף ל-EMC ב-1998 ועסק במגוון תפקידי ניהול והנדסה בבוסטון ובישראל, במהלכם אף הוביל את ההטמעה של כמה מחברות הסטארט-אפ שרכשה EMC בישראל מאז 2006. שפירא קידם וניהל את קו מוצרי Recover Point, שהתווסף לפורטפוליו החברה בעקבות רכישת קאשיה הישראלית. בנוסף, הוא בוגר הפקולטה למדעי המחשב בטכניון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים