ארצות הברית: הממשל תובע את ספרינט על חיובי יתר בגין ציתותים

על פי התביעה, החברה גבתה מרשויות של הממשל, דוגמת ה-FBI, יותר מ-21 מיליון דולר ● מספרינט נמסר בתגובה כי "החוק מחייב את הממשל לשפות הוצאות שנגרמו בשל סיוע לרשויות האכיפה במעקב אלקטרוני"

הממשל האמריקני הגיש לבית המשפט המחוזי בסן פרנסיסקו תביעה נגד ספרינט (Sprint) בטענה שגבתה סכומים גבוהים מדי על ביצוע ציתותים עליהם הורה בית המשפט. בתביעה נטען כי גביית היתר מסוכנויות ממשל, דוגמת ה-FBI והרשות האמריקנית למלחמה בסמים, תמורת ביצוע ציתותים הסתכמה ב-21 מיליון דולר.

על פי הממשל, ספרינט הגישה "דרישות שיפוי כוזבות" על הוצאות שנגרמו לה לכאורה עקב התקנה של ציוד ציתות. "ספרינט ניפחה את החיובים בכ-58%", כך כתב התביעה. "כתוצאה מהדרישות הכוזבות של ספרינט שילם הממשל יותר מ-21 מיליון דולר מיותרים בתקופה שבין 1 בינואר 2007 ל-31 ביולי 2010".

בתביעה דורש הממשל להטיל על ספרינט פיצויי נזיקין בסכום של פי שלושה מההיקף הכולל של תשלומי היתר וקנס אזרחי בסכום שלא צוין.

מספרינט נמסר בתגובה כי החברה פעלה על פי החוק ושיתפה פעולה באופן מלא עם החוקרים של הממשל. "החוק מחייב את הממשל לשפות הוצאות שנגרמו בשל סיוע לרשויות האכיפה במעקב אלקטרוני", מסר ג'ון בי. טיילור, דובר החברה. "החשבוניות שהגישה ספרינט לממשל הופקו על פי כל החוקים הישימים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים