תוכן שיווקי

לקראת אירוע | מוצר ניהול הזהויות של חברת NetIQ, המשווק בישראל ע"י נס טכנולוגיות, זכה בפרס אמון הקוראים של המגזין היוקרתי SC, כפתרון ניהול הזהויות הטוב ביותר

05/03/2014 14:18

מוצר ניהול הזהויות NetIQ Identity Manager 4, המשווק בישראל ע"י נספרו (NessPRO), קבוצת מוצרי התוכנה של נס טכנולוגיות, זכה בפרס אמון הקוראים של המגזין היוקרתי האמריקאי SC, העוסק באבטחת מידע, כפתרון ניהול הזהויות הטוב ביותר. המוצר נבחר מקבוצה של מועמדים שהגיעו לשלב הסופי, ומייצגים את המוצרים הטובים ביותר בענף.

NetIQ Identity Manager 4 מאפשר הקצאה אוטומטית של הרשאות העובד, עבור מערכות הארגון השונות בסביבת תשתיות הטרוגנית, תוך ניהול זהות העובד ופרטיו השונים במערכות, באמצעות ניהול גישה מרכזית המבטיחה לכל משתמש זהות מרכזית אחת. הפתרון מותאם לשירותי ענן וליישומי "תוכנה כשירות" (SaaS). באמצעות המוצר ניתן לנתח, לשפר ולנהל את הזהויות בכל מאגרי הנתונים בארגון.

"NetIQ גאה לקבל את פרס 'פתרון ניהול הזהויות הטוב ביותר' מקוראי מגזין אבטחת המידע היוקרתי", אמר טראוויס גרין, אסטרטג פתרון בכיר בתחום ניהול הזהויות ב-NetIQ, ומוסיף כי "הזהות היא קריטית לאבטחת הארגון ולעמידה בדרישות התאימות לתקנות בסביבה של איומים מתוחכמים יותר ויותר. עם NetIQ Identity Manager, ארגונים לא רק מבצעים הקצאות למשתמשים ומגינים על מערכות ונתונים כנגד התקפות, אלא גם משחררים הזדמנויות במהירות המאפיינת את הדרישות העסקיות כיום".

4 NetIQ Identity Manager נבחר כזוכה על ידי פאנל המייצג חתך של קוראי המגזין SC, המורכב מארגונים גדולים, בינוניים וקטנים מכל השווקים הורטיקליים המרכזיים, ובכלל זה שירותים פיננסיים, שירותי בריאות, ממשלה, קמעונאות, חינוך ומגזרים אחרים.

"קטגוריית אמון הקוראים היא אחד הפרסים שמצפים להם ביותר בטכס הפרסים של SC משום שהיא מייצגת את קולם של האנשים שבאמת משתמשים במוצרים – קוראי המגזין SC", אמרה אילנה ארמסטרונג, סמנכ"לית לענייני עריכה של SC. ארמסטרונג מוסיף כי "NetIQ יכולה להיות גאה ביותר בהישג הזה ובמה שהוא מייצג".

"זכייתו של מוצר ניהול הזהויות מתוצרת NetIQ בפרס היוקרתי מוכיחה פעם נוספת כי המוצרים השונים שמשווקים על ידי נספרו הינם מהמובילים בתחומם" סיפר דדי דבורסקי, מנהל נספרו.

"פתרון NetIQ IDM מוטמע בהצלחה בקרב עשרות לקוחות בארץ בכל המגזרים. אנו מקבלים כל הזמן מלקוחותינו דרישות להרחבה, בנוסף ליוזמות חדשות אצל לקוחות אחרים. לאחרונה, הרחבנו את הפעילות על מנת לתמוך בתהליכים הנוספים ובשותפים המקצועיים המנוסים והוותיקים שלנו, האחראים להטמעות המוצלחות בארץ" מסרה ג'קי עבאדי, מנהלת פעילות NetIQ בישראל.

פרסי המגזין SC, המוענקים זו השנה ה-17, מוכרים כציון היוקרתי ביותר להישגים של אנשי מקצוע ומוצרים בתחום אבטחת המידע. הפרסים השנתיים מציגים את הפתרונות, השירותים ואנשי המקצוע הטובים ביותר הפועלים להדיפת איומי אבטחה בעולם הארגוני.

המגזין SC מספק לאנשי מקצוע בתחום אבטחת המידע אינפורמציה מעמיקה ובלתי מוטה באמצעות חדשות, ניתוח מקיף, מאמרים פרי עטם של מובילי דעה בענף, וסקירות על מוצרים. המגזין מאפשר לאנשי המקצוע בתחום אבטחת המידע לקבל את ההחלטות הנכונות באמצעות בדיקות בלתי תלויות של מוצרים, ותוכן מערכתי, המבוסס על מחקר, אשר מספק את הרקע להבנת יכולתם של כלי אבטחת המידע לענות על הדרישות שבפניהן ניצבים כיום עסקים.

אודות נס טכנולוגיות
נס טכנולוגיות הינה חברה גלובלית המספקת שירותים ופתרונות בתחומי טכנולוגיות המידע (IT). נס טכנולוגיות מתמחה באספקת שירותי פיתוח תוכנה, שילוב מערכות, פיתוח יישומים, ייעוץ והפצת תוכנה. נס מספקת את מגוון פתרונותיה ושירותיה תוך שימוש במודל אספקה גלובלי המשלב בין offshore, near-shore וצוותים מקומיים. לנס כ- 7,000 עובדים, פעילויות בצפון אמריקה, אירופה, ישראל והודו, ולקוחות בלמעלה מ- 20 מדינות. לחברה שותפים עסקיים רבים בתחומי החומרה והתוכנה ברחבי העולם. פרטים נוספים ניתן למצוא באתר החברה: www.ness.com.

אירועים קרובים