תוכן שיווקי
לקראת פורום EMC-VMware, יום ב' 10 למרץ, דופלקס הרצליה פיתוח

לקראת אירוע | רענן ביבר, VMware ישראל: "ל-VMware ו-EMC הטכנולוגיות והיכולות לבנות את מערכות מיחשוב ה"דור השלישי" להגשמת החזון IT as a Service תוך כדי בניית הגשר למעבר מתשתיות ה-IT של היום לאלו העתידיות"

06/03/2014 17:51

מאת הלל יוסף

"עולם ה-IT נמצא כיום בפלטפורמה השלישית שלו: בעוד שהפלטפורמה הראשונה הייתה המיינפריים והשנייה התבססה על שרת-לקוח עם מחשבי ה-PC וחלונות, הפלטפורמה השלישית כוללת את מיחשוב הענן, ה-Big Data והרשתות החברתיות. מדובר במיליארדי משתמשים, ריבוי מערכות הפעלה ומיליוני יישומים, וההתמקדות כיום הינה בפלטפורמות השנייה והשלישית, שכן המעבר בין הפלטפורמות הוא מסע ארוך מבחינת הארגונים. הוא לא קורה ביום אחד, אבל הוא יקרה.

"הרכיב המרכזי לבניית מערכות מיחשוב הדור הבא אשר יספקו IT as a Service הינו חזון ה Software Defined data Center (SDDC של חברת VMware שהופך למציאות עם ההכרזות החשובות של VMware בנושא והן NSX) Software Defined Networking) וה-SDS (ר"ת Software Defined Storage) ובשילוב החברות EMC, פיבוטל ו-RSA.

"שנת 2013 הייתה שנה טובה מבחינת החברה, הצוות הישראלי זכה לפרסים והכרה על הישגיו. מה שייחד את השנה, הוא שלצד פעילות רחבת היקף בארגונים המוסדיים הגדולים, דוגמת המגזר הפיננסי והמגזר הביטחוני, היו לנו הצלחות רבות בארגונים בסדר גודל בינוני – ושם נמשיך לפעול גם השנה", כך אמר רענן ביבר, מנכ"ל VMware ישראל.

ביבר התראיין לאנשים ומחשבים לקראת פורום משותף של VMware ו-EMC. הפורום, בהפקת אנשים ומחשבים, יערוך את מפגשו השני השנה ביום ב' ה-10 במרץ, באולם דופלקס בהרצליה פיתוח.

VMware נמצאית בפני שנה מאד מעניינת מוסיף ביבר. החברה ממשיכה להכריז על חידושים משמעותיים אשר הינם בשורה של ממש לשוק. רק לאחרונה ביצעה החברה את ההשקעה הגדולה בתולדותיה עם רכישתה של חברת AirWatch, המובילה בעולם את עולם ה- MDM (ר"ת Mobile Devices Management). תחום ה-mobility הינו נדבך חשוב בפתרונות ה-EUC (ר"ת End-User Computing) של החברה ובכלל זהו תחום שנמצא בחיתוליו וצפוי לצמוח בצורה משמעותית.

ההכרזות החדשות בצד הרכישות שביצעה החברה עולים בקנה אחד עם שלושת הכיוונים האסטרטגיים בהם ממוקדת חברת VMware, והם דטה סנטר מוגדר תוכנה, SDDC בו תשתית תוכנה תעטוף את כל חומרת הדטה סנטר – שרתים, אחסון רישות ואבטחת מידע בכדי להופכו לוירטואלי, אג'ילי מוגדר ומנוהל על ידי תוכנה בלבד.

הכיוון השני, אמר ביבר, הוא אספקת שירותי הכלאה בין הענן הפרטי לענן הציבורי ובכך לתת יכולת ללקוחות להרחיב את גבולות הענן הפרטי שלהם לעבר הענן הציבורי". הכיוון השלישי, ציין ביבר, "הוא עולם הניידות: לספק למשתמשים הארגוניים גישה ליישומים ולמידע מכל מקום ובכל עת ומכל רכיב – תוך הפרדה בין מידע עסקי לפרטי.

המטרה, סיכם ביבר, "היא לפעול ולתת פתרונות בעולם דטה סנטר כשירות, DCaaS. אנו מכוונים לשוק שפוטנציאל השוק בו עומד על 50 מיליארד דולר – ואנחנו נהיה שחקן בולט בו".

אירועים קרובים