תוכן שיווקי
לקראת אירוע: Documentum – הדור הבא

לקראת אירוע | NessPRO תציג את הפתרון Synplicity לשיתוף קבצים מכל מקום, בכל זמן ועם כל מכשיר נייד

06/03/2014 18:18

ביום עיון "Documentum – הדור הבא" שתקיים NessPRO, קבוצת המוצרים של נס טכנולוגיות, ב-3 באפריל 2014, יוצג הפתרון Synplicity של EMC המשווק בישראל ע"י NessPRO. יום העיון יתקיים באולם האירועים קסיופאה בקניון ארנה בהרצליה.

Synplicity, מאפשר שיתוף פעולה בין אנשים, בצורה מאובטחת, בתוך הארגון ומחוצה לו. המשתמשים אינם צריכים לשנות את צורת העבודה שלהם. הם שומרים את קבציהם במקום שבו הם רגילים לשמור, ובלחיצת כפתור הם יכולים לשתף אותם עם משתמשים אחרים. Synplicity הינו בעל תכונות אבטחה, ניהול ובקרה מתקדמות.

ניתן לממש את הפתרון כ-stand alone או עם אינטגרציה מובנית דו-כיוונית ל-Documentum, הפתרון המשולב עם Documentum מאפשר לנהל תהליך עסקי ב-Documentum, כך שחלק מהמשתתפים בתהליך יקבלו את המסמכים לאישור או צפייה ב–Syncplicity גם כאשר הם נמצאים מחוץ לארגון.

"כיום כל ארגון מעוניין לאפשר למנהלים ולעובדים הנמצאים מחוץ למשרד לגשת לתכנים של הארגון מההתקן הנייד שלהם" אומר איתי צור, מנהל חטיבת מכירות פתרונות עסקיים ב-NessPRO. "יחד עם זאת – יש להגן בצורה מלאה על הנתונים תוך בקרה מירבית של הארגון. Synplicity הינו פתרון מוביל בעולם בתחום זה ומאפשר זאת בצורה מיטבית".

Synplicity מאפשר הפצת קבצים לעובדים ניידים, ללא תלות בסוג המכשיר שבו הם משתמשים.  המשתמש יכול "לדחוף" באמצעות Synplicity חומר מעודכן מסוגים שונים ליחידים, לצוותים ולמחלקות שלמות בכל מקום בארגון. Synplicity מאפשר למשתמשים לוודא שהגירסה שהעבירו אינה עוברת שינויים ולמשתמשים האחרים יש גישה קלה אליה. כמו כן מאפשר הפתרון לעבוד על הקבצים בצורה מקוונת או בלתי מקוונת בעת נסיעה.

Synplicity מאפשר לשלוח קבצים ללא שימוש ב-FTP או בפורטלים, ולשתף קבצים גדולים ביותר, כגון קבצי וידאו. הפתרון מבצע גיבוי אוטומטי בזמן אמת של קבצים הנמצאים בעבודה, ובמידה שהמחשב מושבת, ניתן לגשת לקובץ מכל מחשב או התקן אחר בארגון. כמו כן מאפשר הפתרון לשחזר מיידית גרסאות קודמות של הקבצים.

אחד המרכיבים של הפתרון, StorageVaults Syncplicity מאפשר ליחידת המחשב הארגונית בקרה מלאה וגמישות רבה בכל הקשור למקום שבו מאוחסנים הנתונים, תוך שימוש במודל היברידי המוכוון ע"י מדיניות. התוכן יכול להיות מאוחסן בענן ציבורי או ענן פרטי בהתאם למשתמש, לקבוצה, לתיקיית הקבצים או לסוג התוכן, ולספק ללקוחות את שירותי הענן שהם צריכים. אחת התכונות הבולטות של Synplicity היא "סטים" שונים של מדיניות שניתן ליישם לגבי שיתוף חיצוני, גישה למערכת, אימות, אבטחת קישור משותף, וכל מדיניות אחרת ברמת הקבוצה.

אודות נס טכנולוגיות
נס טכנולוגיות הינה חברה גלובלית המספקת שירותים ופתרונות בתחומי טכנולוגיות המידע (IT). נס טכנולוגיות מתמחה באספקת שירותי פיתוח תוכנה, שילוב מערכות, פיתוח יישומים, ייעוץ והפצת תוכנה. נס מספקת את מגוון פתרונותיה ושירותיה תוך שימוש במודל אספקה גלובלי המשלב בין offshore, near-shore וצוותים מקומיים. לנס כ- 7,000 עובדים, פעילויות בצפון אמריקה, אירופה, ישראל והודו, ולקוחות בלמעלה מ- 20 מדינות. לחברה שותפים עסקיים רבים בתחומי החומרה והתוכנה ברחבי העולם. פרטים נוספים ניתן למצוא באתר החברה: www.ness.com

אירועים קרובים