אפליקציית הסרטונים הקצרים של טוויטר: פורנו? לא אצלנו!

אפליקציית הסרטונים הקצרים של טוויטר החליטה לנקות את הסקס והאירוטיקה מהמאגר שלה ● סרטונים המציגים עירום בלבד צפויים להישאר

Vine, אפליקציית הסרטונים הקצרים של טוויטר (Twitter), ביצעה שינוי בהוראות השימוש של האתר, זאת כדי למנוע העלאה ושמירה של תכנים עם הקשרים פורנוגרפיים. מדובר במדיניות רשמית חדשה של האתר שכוונתו לנקות את ערימת סרטוני ה-6 שניות השמורים בו, וכן למנוע העלאה עתידית שלהם.

במקביל להעלאת תנאי השימוש החדשים לאתר, התחילה החברה לשלוח הודעות למשתמשים החשודים כבעלי תכנים אסורים. בהודעות אלו היא מתריעה בפניהם שאליה להורידם מייד, או שחבורתם באתר תישלל.

השירות אינו מתכוון למנוע העלאת סרטוני עירום, אלא רק שמוגדר כחומרים פורנוגראפיים, שהם "תיאורים של פעילות סקסואלית, עירום שהינו פרובוקטיבי או בהקשר של תכנים סקסיים, וכן תיאורים גרפיים של התעוררות סקסואלית".

Vine מספקת למשתמשים שקיבלו את ההתראה שבוע לתקן את החשבון שלהם ולמחוק את התכנים הפוגעניים. לאחר מכן, אם לא יבוצעו השינויים הנדרשים עלפי תנאי השירות החדשים, היא תסגור את החשבונות הללו. בנוסף, היא מאפשרת למי שקיבל, לטענתו, הודעה שלא בצדק לערער על ההחלטה של החברה במהלך השבוע על ידי שליחת הודעה מתאימה למחלקת התמיכה של השירות.

"זה לא קשור למה שאנחנו רוצים להיות, זה קשור למי שאנחנו עכשיו", אמר דובר של טוויטר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים