תוכן שיווקי
לקראת אירוע Service Wise ב-17 בנובמבר בדן פנורמה

לקראת אירוע | Salesforce.com חוגגת 15 שנים להיווסדה

10/03/2014 19:18

Salesforce.com חוגגת 15 שנים להיווסדה, תקופה בה צמחה להיות מובילה בחדשנות בעולם ע"פ סקרי אנליסטים אוביקטיביים. שותפתה העסקית, חברת ServiceWise מציגה תמצית ריאיון שנערך עם פיטר שוורץ, בכיר מחברת Salesforce.com מיד לאחר פגישתו עם ראש ממשלת ישראל, ברשת Fox Business

ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, נפגש עם מנכ"לים ובכירים בעולם בעמק הסיליקון, אחד מהם הינו פיטר שוורץ, בכיר מחברת Salesforce.com. אנו נציג בפניכם את עיקרי הדברים עליהם שוחח עם ראש הממשלה.

אתה חוזר מפגישה עם בנימין נתניהו, ראש ממשלת ישראל. על מה דיברתם?
דיברנו על השגשוג הגלובאלי, על עמק הסיליקון ועל ישראל, שהינה חשובה ביותר כמדינת מפתח בתחום טכנולוגיית המים, הסייבר ועוד.

יש לכם פעילות בישראל, מאיזה סוג?
אכן, יש לנו פעילות עניפה בישראל. אנו רואים באזור זה אזור מפתח עם אינטליגנציה רבה. אנשים נהדרים, תרבות נהדרת, טכנולוגיה מתקדמת. אנחנו מושקעים בחברות רבות, יש לנו כ-1,000 לקוחות באזור. נמשיך להשקיע בחברות בישראל ולתמוך בהן. ישראל מאד חשובה לנו.

אתם מדברים על לחבר הכל יחד.
כן, אנחנו מחברים הכל, מכונות, מברשות שיניים ועוד… מיליארד איש יכולים להיות מחוברים זה עם זה כבר היום והמספר הולך וגדל. זה חשוב ביותר. אנחנו מעניקים לכך חשיבות רבה. אנחנו במרכז המהפכה הזו.

מארק בניוף, מנכ"ל Salseforce.com מאד נלהב מכל ההתפתחויות. אתם העתיד. מה הדבר הגדול הבא שאתם מתכננים בתהליך?
אפשר לומר שהתהליך נמצא ממש בראשיתו. זוהי מהפיכה שנועדה ליצור את הכח של האדם הפרטי להיות מחובר אל העולם – Sense of empower individual. הכח הזה יהיה ביכולת להיות מחובר לכל העולם, בכל מקום, בכל חברה, ממשלה, צבא. החיבור יהיה מהיר יותר, אפשר יהיה להשיג יותר. אנחנו מממשים את החלום, מאפשרים לאנשים לחלום, להיות מחוברים ולהשיג עוד לקוחות.

Big Data. הכל יותר גדול. איך אתם מתמודדים עם זה?
אנחנו משרתים את עולם המסחר. העולם מוצא את הדרכים להתמודד עם העניין בדרכים שונות. אנחנו מזינים עסקים רבים בעולם בארה"ב, אירופה, המזרח הרחוק. הכישורים בתחום הזה גדלים בכל העולם.

האם אתם פועלים בתחום הסייבר? בנימין נתניהו, ראש ממשלת ישראל שאל כיצד הוא יכול לעזור?
כמובן. עולם הסייבר סקיוריטי נושא חשוב לכל אחד. דיברתי על כך עם ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו. כבר השקענו ביחד איתם בתחום הזה.

אתם בעליה עצומה ב-5 השנים האחרונות. הגידול אצלכם עצום. הצוות כנראה עושה משהו נכון… מה הדבר הגדול ביותר שאתה יכול לומר שמניע אתכם?
תשוקה. זו קבוצת של אנשים שבאמת אכפת להם מה הם עושים, אכפת להם מחדשנות ויש להם אנרגיה אדירה למה שהחברה מביאה.

ניתן לצפות בריאיון המלא בלינק זה: http://video.foxbusiness.com/v/3298267984001/using-technology-to-improve-the-world/#sp=show-clips

אירועים קרובים