ג'ון ברייס – מכללת הי-טק תתקן 1,000 מחשבים ועמותת מחשב לכל ילד תעביר אותם לילדים נזקקים

תלמידי קורס טכנאי מחשבים של ג'ון ברייס מקבלים את המחשבים המקולקלים, שנרתמים על ידי חברות שונות, וכך מתרגלים את תיקונם ומבצעים פעילות התנדבותית בעת ובעונה אחת ● בחברה קוראים לארגונים נוספים להעביר אליהם מחשבים ישנים או תקולים

ג'ון ברייס – מכללת הי-טק, מחטיבת ההדרכה של מטריקס, תספק לילדים נזקקים מחשבים בחינם. במסגרת היוזמה, תלמידי קורסי טכנאי מחשבים של ג'ון ברייס מקבלים מחשבים ישנים או תקולים שעמותת מחשב לכל ילד מקבלת מחברות וארגונים, ומתקנים אותם לטובת הילדים. המחשבים יעברו בקרת איכות של מרצי הקורס ועם סיומה יועברו לעמותה, כדי שתיתן אותם לילדים הנזקקים. המגמה היא לתרום במהלך השנה הקרובה כ-1,000 מחשבים לעומת כ-100 בלבד שנתרמו עד כה בשנה.

הפעילות היא התנדבותית לחלוטין, כאשר החלק של ג'ון ברייס בה הוא סיוע בתפעול, הקצאת שטחי מעבדה ואחסון במרכזי ההדרכה שלה ללא עלות, ורתימת תלמידי הקורסים לנושא. התלמידים מצידם זוכים לתרגל תיקון ושדרוג מחשבים ו-"על הדרך" מבצעים משימה התנדבותית.

עמותת מחשב לכל ילד פועלת בשיתוף ובתיאום רשויות הרווחה בכל הארץ לאיתור המשפחות הנזקקות ודואגת לשנע את המחשבים לבתי הילדים בכל הארץ. בין החברות שתורמות מחשבים לעמותה נמצאות בזק, אלבקס ישראל, Super Derivatives, קבוצת איי.די.בי., Dreamview תוכנה, DSP, אסוס (ASUS) ישראל, רשת באג מחשבים, פוליקום ישראל, אלביט מערכות וקבוצת קשטן.

לדברי ינון שבירו, סמנכ"ל שיווק בג'ון ברייס מכללת הי-טק, "מדובר בפעילות התנדבותית חברתית שאנחנו גאים ושמחים להוביל. במסגרת פעילות זו נשמח להירתמות של חברות וארגונים להעביר אלינו מחשבים ישנים או תקולים שאינם בשימוש, על מנת שנתקן ונעביר אותם לילדים".

לתיאום מסירת מחשבים מחברות וארגונים ניתן לפנות לכאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים