זה לא אתם, זה הם: גוגל שינתה את עיצוב דף תוצאות החיפוש שלה

הגופנים גדלו, הקו התחתון הוסר מכותרות תוצאות החיפוש והמודעות סומנו בריבוע צהוב קטן שעליו כתוב AD ● לא מעט משתמשים ברחבי העולם כבר התלוננו על השינויים

משתמשים מרחבי העולם מדווחים על שינויים קלים שערכה גוגל (Google) בעיצוב הדפים של תוצאות החיפוש. התוצאות מוצגות כעת בגופן גדול יותר, כאשר מהכותרת של כל תוצאה הוסר הקו התחתון המסמל קישור. המודעות המוצגות במחשבים שולחניים לצד תוצאות החיפוש אינן מופיעות עוד במסגרת מוצללת, ולצד כל מודעה נוסף ריבוע צהוב קטן המציין כי מדובר במודעה.

גוגל אישרה בתגובה כי אכן נערכו שינויים "במראה ובתחושה" של הדפים של תוצאות החיפוש. עם זאת, לא מעט משתמשים התלוננו בעדכוני טוויטר (Twitter) שפרסמו על השינויים – מה שעשוי להעיד על כוחם של הרגלים ישנים ועל הקושי להסתגל לשינויים, אפילו אם הם קלים.

הפונטים החדשים של גוגל. צילום מסך

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים