שי אוזון, One1: "לא רכשנו חברות ב-2013 – בקרוב נרכוש"

"השנה החולפת הייתה טובה, אבל בפירוש לא מדהימה. גדלנו בהיקף כוח האדם שלנו", אמר אוזון מנכ"ל הקבוצה

"אנו מאד שבע רצון מהצמיחה אותה חווינו בשנה החולפת, כיוון שהיא כולה נבעה מצמיחה אורגנית. לא רכשנו חברות במהלך השנה החולפת, אולם בקרוב נרכוש חברה אחת", כך אמר שי אוזון, מנכ"ל קבוצת One1.

אוזון התראיין לאנשים ומחשבים בעקבות פרסום התוצאות הכספיות של הרבעון הרביעי של 2013 וסיכום שנתה הכספית כולה.

לדברי אוזון, "חווינו השנה גידול בכל המימדים – בהכנסות, ברווחיות, ביחסים במאזן, ובכל ההיבטים התפעוליים – בזכות גידול בפעילות האורגנית"

"שנת 2013 הייתה שנה טובה", אמר אוזון, "השנה בפירוש לא הייתה מדהימה, אבל אנחנו מרוצים מהתוצאות. נערכו לקראת 2013, ידענו שהיא לא תהיה פשוטה, אז בצענו שינויים והתאמות, למשל בהליכה לפרויקטים היינו יותר זהירים".

"לא פיטרנו אנשים במהלך 2013", אמר אוזון, "להיפך, גדלנו בהיקף כוח האדם שלנו. הפגיעה בשוק ה-IT הייתה באזורים שאנו פחות חשופים ופעילים. מכירות החומרה התנהלו בסדר. יש עונתיות בעסקים: ברבעון רביעי הסתיימו פרויקטים וגם השתחררו תקציבי IT בארגונים".

"אחד מתחומי הפעילות החזקים שלנו", אמר אוזון, "היה בעולם ה-ERP. הן בזה של סאפ (SAP), הן באורקל (Oracle) והן One1View – מערכת ה-ERP שלנו. לא הרגשנו בשוק כלל את מערכת ה-ERP של מיקרוסופט (Microsoft) – וגם לא נרגיש". מבחינת מגזרי שוק, אמר אוזון, "פעילות החברה פזורה על כל המגזרים, אז גם כשהפעילות במגזר הפיננסי ירדה מעט – פחות נפגענו כי הפעילות במגזרים אחרים פיצתה על כך".

"אני מעריך כי הקצב הצמיחה שלנו יימדשך גם השנה", סיכם אוזון, "נתמקד בפעילות במגזרי הממשלה והביטחון. 'נשים גז' בכל הקשור לטכנולוגיות החדשות ולמיחשוב הענן – גם תשתיתי וגם אפליקטיבי. כמובן שנפעל בעולם המובייל. אנו מצפים כי בשנת 2014 נמשיך בקצב הצמיחה מפעילויות הליבה של החברה ומרכישות חדשות – שחלקן כבר בתהליך מתקדם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים