נס משמחת ילדים וקשישים

לרגל יום המעשים הטובים, התנדבו עובדי החברה יצאו במחלקות אונקולוגיות בבתי חולים, במועדוניות לילדים ונוער בסיכון, ועם עמותת קלי"ק הפועלת לטובת הקשישים

במסגרת יום המעשים הטובים, המשיכה נס לקיים את מסורת ההתנדבות בפרויקט של עיריית תל אביב, בצוותא עם עובדי העירייה. הרוח הפורימית שרתה על המתנדבים בגלל קרבתו של היום לחג השמח, והפעם נרשמו שלוש זירות פעילות התנדבותית של החברה ברחבי הארץ.

עובדי נס הפזורים באתרי הלקוח בבתי חולים של שירותי בריאות כללית, חילקו שי לילדים שמטופלים במחלקות האונקולוגיות בבתי חולים אלה, בשיתוף עם עמותת חיים. במהלך הביקור בבתי החולים, השתתפו העובדים בסדנת פרחי ליצנות רפואית מטעם עמותת שמחת הלב, על מנת שיוכלו להצטרף כליצנים רפואיים ולשמח את הילדים. נס אף הרימה תרומה כספית לפעילות המבורכת.

אבל לא רק לרכים בשנים עזרו בנס, כי אם גם לקשישים: החברה ועובדיה העניקו משלוחי מנות שמחים וצבעוניים שנרכשו כתרומה לעמותת קלי"ק, הפועלת למען תעסוקה מכובדת ושכר הוגן לקשישים.

ולבסוף, אך לא פחות חשוב, בכל פורים נוהגים עובדים מנס לבקר את ילדי מועדוניות פרדס כץ. שהחברה מאמצת. הילדים קיבלו משלוחי מנות, וקבוצות עובדים שלמות מקווי העסקים של החברה תרמו את משלוחי המנות שלהם למועדוניות של ילדים ונוער בסיכון.

עובדי נס עושים שמח בסדנת פרחי ליצנות רפואית מטעם עמותת שמחת הלב, שנערכה בקמפוס נס בעתידים. לצד הסדנה הרימה נס תרומה כספית לעמותה למען קידום פעילות הליצנים הרופאים בישראל ורווחת הילדים המאושפזים בבתי החולים

עובדי נס מעניקים משלוחי מנות שנרכשו כתרומה לעמותת "קלי"ק" הפועלת למען תעסוקה מכובדת ושכר הוגן לקשישים

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים