נוחת בארץ: צמיד שמאפשר לשמור על הכושר

הצמיד של חברת גארמין מאפשר להגדיר יעדים לאימון ולוודא שהם מבוצעים, לנתח נתוני משקל ולראות כמה קלוריות שורפים בכל יום

מגמת המיחשוב הלביש תופסת תאוצה ובארץ נוחת, כחודשיים לאחר שהושק בתערוכת CES שהתקיימה בארצות הברית, אחד האביזרים המעניינים בתחום – צמיד הכושר והבריאות Vivofit של גארמין (Garmin), שמיובא על ידי רונלייט.

הצמיד, שמגיע בצבעים שחור, אפור, כחול, סגול וירוק-טורקיז, כולל אפשרויות רבות, בהן הצבת יעדי אימון יומיים מותאמים אישית ומעקב אחר העמידה בהם, תזכורות יומיות "שהגיע הזמן לפעילות גופנית", מדידת צעדים, מדידת שריפת קלוריות, חישוב מסלולי ההתקדמות, מעקב אחר תזונה ומשקל, וניטור שינה. עוד מציע הצמיד אפשרות חיבור לרצועת דופק ואפשרות להתחבר לרשתות חברתיות, דרכן הם יכולים לערוך תחרויות בין משתמשי Vivofit אחרים.

הצמיד מסתנכרן אלחוטית ובאופן מלא לפורטל Garmin Connect ולאפליקציה ייעודית לסמארטפונים. כך ניתן לבצע מעקב אחרי ההתקדמות האישית בקלות רבה יותר, לסנכרן את נתוני הכושר האישיים, לשתף ברשתות החברתיות ולבצע ניתוח מלא של התוצאות.

בצג החיצוני של ה-Vivofit מוצגים נתונים כמו שעה, קלוריות, מרחק, מטרה יומית, ספירת צעדים ועוד. לטענת החברה, חיי הסוללה של הצמיד ארוכים במיוחד – עד שנה של שימוש רציף, ללא צורך בהחלפת סוללה או בהטענה. הצמיד עמיד במים, מגיע בערכה הכוללת שתי רצועות הניתנות להחלפה, בגדלים שונים (לנשים ולגברים), ואפשרות לרכוש ערכה עם שלוש רצועות צבעוניות נוספות. עוד מאפשר הצמיד סנכרון נתונים עם מוצרי הספורט האחרים של החברה, דוגמת שעוני הריצה והטריאתלון מסדרת Forerunner. המחיר המומלץ לצרכן של הצמיד הוא 699 שקלים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים