דלפו לרשת: פרטים ראשונים על ה-Galaxy S5 Zoom

ה-Galaxy S5 עתיד להיות הראשון בסדרה חדדשה של מכשירים אותם מתכננת סמסונג להוציא ● ה-Zoom אמור להציג שיפורים רבים יותר לעומת מקבילו בסדרת ה-S4, בהם מסך גדול וחד יותר ונפח זיכרון רב יותר

תוצאות חלשות. סמסונג

כמו במקרה של ה-Galaxy S4, סמסונג (Samsung) מתכוונת להשתמש גם בטלפון הדגל החדש שלה, ה-Galaxy S5, כבסיס למשפחה שלמה של מכשירים. אחד מהם יהיה זום (Zoom), המחליף של ה-Galaxy S4 Zoom, הטלפון-מצלמה של החברה.

כמו במקרים של רוב הטלפונים, הפרטים אודות הזום החדש מתחילים להגיע לרשת, ועל פיהם הוא אמור להציג שיפורים רבים לעומת ה-Galaxy S4.

החידוש הבולט ביותר הוא גידול במספר המגה-פיקסלים של מצלמת המכשיר – מ-16 ל-20. המסך אמור לגדול מ-4.3 ל-4.8 אינץ' והרזולוציה שלו תשתפר, מ-960×540 פיקסלים ל-1,280×720 פיקסלים.

הזיכרון של המכשיר עתיד לצמוח גם הוא, מ-1.5 ג'יגה-בייט ל-2 ג'יגה-בייט. מערכת ההפעלה של המכשיר תהיה קיטקט (Kitkat) – אנדרואיד 4.4.2 (Android 4.4.2).

אלא שהדבר המעניין ביותר במכשיר עתיד להיות המערכת על שבב שלו. זה אמור להיות הטלפון הראשון שיגיע לשוק עם מעבד ה-Hexa 5260 של סמסונג, עליו הכריזה החברה בתערוכת MWC האחרונה. מדובר במעבד שש ליבות שארבע מהן פועלות במהירות 1.3 ג'יגה-הרץ ושתיים במהירות של 1.7 ג'יגה-הרץ.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים