Yes שדרגה מערכת ה-BI שלה בפרויקט בהיקף מאות אלפי שקלים

במסגרת המיזם שודרגה גרסת Business Objects של סאפ ● הפרויקט בוצע בשיתוף חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס

Yes השלימה פרויקט לשדרוג מערכת הבינה העסקית שלה. הפרויקט החל בנובמבר האחרון והסתיים בינואר השנה. היקפו הכספי של הפרויקט עמד על מאות אלפי שקלים.

במסגרת הפרויקט שודרגה גרסת Business Objects של סאפ (SAP) מגרסה 3.1 ל-4.1. הפרויקט בוצע בשיתוף חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, מפיצת פתרונות Business Objects בישראל.

במסגרת הפרויקט הוטמעו המודולים של מערכת ה-BI, ביניהם: Web Intelligence – כלי BI אינטרנטי, כלי ה-BI לסביבת המובייל, לוח מחוונים ארגוני ו-Lumira – כלים בשירות עצמי לקבלת תובנות עסקיות בסביבת הווב או בענן. כלי ה-BI משרתים כ-600 משתמשים בכל מחלקות הארגון, מההנדסה ועד השיווק ומספקים תמונה מלאה בנושאים תפעוליים, פיננסים, שיווק ומכירות. בגרסה החדשה שהוטמעה יש אפשרות להטמיע אנליטיקה וליצור חוויה מותאמת אישית באמצעות ממשקי פיתוח מתקדמים וויזואליזציה חזקה. בנוסף, התוכנה מהווה פלטפורמה אחת לכל המידע עם תמיכה ביותר מ-140 מקורות נתונים, כולל מקורות OLAP ו-Big Data.

עידו ביגר, מנהל מחלקת ה-BI בחברת Yes, אמר כי "מטרת הפרויקט הייתה לספק למשתמשי החברה כלים לניתוח ואחזור מידע, תוך מעבר לממשק ווב מלא, עם תמיכה מובנית בשיקוף ה-BW, וכן פונקציונליות מלאה גם בסביבת המובייל, הכוללת גם לוחות מחוונים ניהוליים".

עופר גרונר, מנהל מכירות Business Objects-סאפ בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, הוסיף כי "המעבר לגרסה החדשה וההתרחבות עם המוצר לאזורי תחקור נוספים יאפשרו ל-Yes לעבוד עם פלטפורמה מרכזית אחת לכל צורכי ה-BI ולתת חוויית משתמש איכותית יותר לעובדי ולמנהלי החברה".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. MSTR

    חחחח הוציאו מאות אלפי שקלים על הבחירה המטופשת ב- BO והם עוד מפרסמים את זה... בטח בסביבה קטנה כמו 600 משתמשים (ל- BO אולי זה הרבה)..שדרוג גרסה אמור להיות Next Next... בתהליך של יום אחד כמו ב Microstrategy, פלטפורמה עם סטנדרטים... נו טוב..

אירועים קרובים