חברה ישראלית תתמודד מול גוגל בגמר תחרות בינלאומית בתעשיית התשלומים

OTI מראש פינה, שעוסקת בכרטיסים חכמים ללא מגע בטכנולוגיית NFC, היא בין חמש העולות לגמר בתחרות Pymnts ● החברה הזוכה תוכרז ביום ה' הקרוב

חברת ההיי-טק הישראלית OTI מראש פינה העפילה לגמר תחרות Pymnts הבינלאומית, שיתקיים ביום ה' הקרוב באוניברסיטת הרווארד בארצות הברית. החברה תתמודד בקטגוריית "הקאמבק הטוב ביותר", בין היתר מול הארנק של גוגל (Google). היא גברה על יותר מ-500 חברות מרחבי העולם שהגישו מועמדות.

OTI, הנסחרת בנאסד"ק, נמנית על חלוצות תעשיית הכרטיסים החכמים ללא מגע בטכנולוגיית NFC. טכנולוגיה זו עושה שימוש בשדה מגנטי שמבטל את הצורך ביצירת מגע פיזי בין הכרטיס למכשיר שקורא אותו. היא משרתת כבר כיום סוגים רבים של כרטיסים, החל מתגי זיהוי לבקרת כניסה דרך כרטיסי אשראי וכלה בכרטיסי חופשי חודשי.

פרט ל-OTI מתמודדים בקטגוריה הזו Blue snap ,Prosper ,Earthport וכאמור, Google wallet. בין שופטי התחרות נמצאים נציגים בכירים של חברות וקרנות הון-סיכון, בהן ביין קפיטל ונצ'רס, מנלו ונצ'רס, ג'נרל אטלנטיק וקפיטל פרטנרס.

עופר ציפרמן, מנכ"ל OTI, אמר כי "העלייה לגמר היא תעודת כבוד על העבודה שעשינו בשנה האחרונה בפיתוח מוצרים ושיפורים שהכנסנו בהם. השינויים האחרונים הם חלק ממיקוד הפעילות העסקית שלנו סביב תחום התשלומים ללא מזומנים, שטכנולוגיית הליבה שלה מבוססת על NFC. השוק העולמי נמצא בנקודת מפנה בשוק זה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים