נפטר פיני בורטמן, מנהל הקבוצה הטכנולוגית של GTU ביבמ

בורטמן הלך לעולמו לאחר מאבק במחלה קשה ● הוא הצטרף ליבמ ב-1983 ומילא בה תפקידים מרכזיים ● חבריו לעבודה ציינו את תרומתו הרבה לפיתוח קשרי האקדמיה עם התעשייה

פיני בורטמן, מנהל הקבוצה הטכנולוגית של GTU ביבמ (IBM), הלך לעולמו בסוף השבוע, לאחר מחלה קשה. בורטמן נמנה על הוותיקים בחברה בישראל ומילא בה שורה של תפקידי מפתח.

הוא הצטרף ליבמ ב-1983 כמהנדס מערכות בחטיבת הביטחון. אחר כך מילא תפקידים מרכזיים כמנהל מכירות בחטיבת הביטחון, מנהל מכירות במגזר הציבורי וסמנכ"ל חטיבת מיקור-חוץ בתדיראן מערכות מידע. ליחידת ה-GTU של יבמ הוא הצטרף מיד עם הקמתה ומילא בה שורה של תפקידים בתחומי הפיתוח העסקי. בתפקידו האחרון היה, כאמור, מנהל החטיבה הטכנולוגית.

חבריו לעבודה ביבמ ציינו את תרומתו הרבה לפיתוח קשרי האקדמיה עם התעשייה. לדבריהם, בורטמן היה בעל ידע בלתי נדלה בנושאים שונים ומגוונים, ואהבה רבה לארץ. הוא הקדיש שעות רבות לטייל ברחבי הארץ וללמוד את ההיסטוריה שלה, בין היתר במכון אבשלום. בשנתיים האחרונות התנדב בשני בתי ספר בשכונות מצוקה ותרם רבות לחיבורם למורשת ישראל ואהבת ישראל.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. בני זנד

    עבדתי עם פיני בי.ב.מ , הייתי צעיר וחדש במערכת ופיני עזר לי להשתלב בכל הפנים מרצון ולא מחובה כפי שסיע לרבים אחרים.תנחומי למשפחה. המקום ינחם אתכם עם שאר אבלי ציון וירושליים.

  2. פיליפ ליבמן

    פיני תמיד היה "מנטש" ונהיתי לעבוד מולו. תנחומי למשפחה היקרה. המקום ינחם אתכם בתוך שאר אבלי ציון וירושלים.

אירועים קרובים