אלי שור, קו מערכות: "לאפשר לטכנאי בשטח לעדכן נתונים גם כשאין לו תקשורת"

"פתרון המכירות למובייל שלנו משלב ענן ובסיס נתונים מקומי, ואנחנו יכולים לשלוט כך בגרסת התוכנה אצל משתמש הקצה", אמר שור, מנכ"ל ומייסד החברה

"מהנסיון שקיבלנו בהתקנה מרוחקת גדולה בברזיל שמנצלת את יכולות העבודה Off Line (כשאין תקשורת), התוכנה גוזרת מה-ERP את אותן הפרוסות מבסיס הנתונים הנחוצות לאיש מכירות ומסנכרנת אותם כאשר יש תקשורת. כך היא מסוגלת לעבוד ברצף גם כשאין תקשורת במדינות גדולות שבהם אין כיסוי מלא, בברזיל הפתרון מוכיח את עצמו ביציבות שלו ", אומר אלי שור, מייסד קו מערכות.

קו מערכות היא חברה משפחתית הפועלת כבר 30 שנה בתחומי ה-IT. היא הפתיעה רבים כאשר הציגה ב- CeBIT את מוצריה במתחם שרובו יועד לסטארט-אפים. שור, המשמש גם כמנכ"ל החברה, אומר כי פתרון המכירות למובייל, SmartSale הוא מעין Spin Off, המותקן כבר אצל מאות לקוחות בארץ.

"המוצר שפיתחנו מבצע אוטומציה של תהליכי המכירות, הגביה, המידע והבקרה של אנשי מכירות ומובילים שנמצאים בשטח בשילוב עם מערכת ה-ERP של הלקוח. בחרנו בפתרון ענן בצד של התוכנה ו-HTML5 בצד של משתמש הקצה, ואשר מכילות בסיס נתונים מקומי על מחשב איש המכירות.  השילוב הזה מאפשר לנו לשלוט בגרסאות התוכנה בזכות היותו בענן, וחוסך את הצורך להכנס כל פעם לחנות אפליקציות כדי לעדכן את גרסת התוכנה. הפתרון קל מאוד להתקנה, נוח להתאמה ולשילוב עם כל מערכת ERP".

"רוב הפתרונות מתבססים על טכנולוגיות ישנות: שרת שיושב בארגון ואפליקציות נייטיב שמתקשרות איתו, ולכן הם יותר קשים יותר לעדכון ולהתאמה וגם להתקנה ותמיכה אצל הלקוח, כאשר בפלטפורמה הטכנולוגית שבחרנו אנחנו מצליחים גם לממש את כל הפונקציונליות הדרושה, וגם לתמוך בלקוח על אף שאין לנו משרד מקומי גם. אנו תומכים מרחוק גם ביחידות הקצה וגם בקשר עם מערכת ה-ERP שנמצא על הענן ואנחנו שולטים בה, וגם הלקוח משתמש בה להשלמת תהליכים שלא נמצאים על ה-ERP שלו".

ואיך אתה מסכם את ההשתתפות שלכם ב-CeBIT?

"באנו לתערוכה למצוא שותפים שימכרו את המערכת ויספקו תמיכה בקו ראשון. ביומיים הראשונים נוצרו הרבה קשרים, וגייסנו עובד מקומי שימשיך את הקשר עם הפונים ממרכז ומזרח אירופה. נוצרו כמה קשרים שנראים טובים, העתיד יוכיח", מסכם שור.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים