תוכן שיווקי

לקראת אירוע | רמי פלח, מנכ"ל גירית: "כל אחד יכול לבצע פרויקט – ההבדל הוא במערך שירות איכותי וטוב ללקוח"

18/03/2014 14:59

מאת: הילל יוסף

"גירית עומדת בחזית טכנולוגית ומאפשרת ללקוחותיה לקיים מערך מיחשוב אמין וחדשני. אנו מאמינים ופועלים לאורו של ערך השירות: כל אחד יכול לבצע פרויקט – ההבדל הוא במערך שירות איכותי וטוב ללקוח", כך אמר לאנשים ומחשבים בראיון מיוחד רמי פלח, מנכ"ל גירית.

פלח התראיין לקראת אירוע לקוחות שעורכת החברה. כנס GiriTech 2014, בהפקת אנשים ומחשבים, שייערך ביום ג', ה-1 באפריל, באולם East, רחוב קרמניצקי תל אביב.

החברה, אמר פלח, פועלת בחמישה תחומים עיקריים, הקמת תשתיות מיחשוב, חדרי מחשב ושרתים, "עם מיטב הטכנולוגיות המובילות בתחום, תוך שימת דגש ושילוב מערכות בקרה ואוטומציה – ההופכות להיות מהותיות בעולם הדטה סנטר החדש לניהול התשתיות של הדטה סנטר – DCIM". מערכות אודיו, וידיאו, אמצעי המחשה ועוד. הקמת מערכות אבטחה פיסיות, המתחברות לעולם התקשורת, רדיו וקישור אלחוטי, "מתקשורת Wi-Fi עד תקשורת מיקרוגל לחברות טלקום ולארגוני אנטרפרייז".

החברה, אמר פלח, מונה כשמונים עובדים ולה משרדים בנתניה וסניף באשדוד בו נמצא גם מרכז לוגיסטי. בין לקוחותיה נמנים בנקי לאומי, מזרחי-טפחות, ברקליס, הבינלאומי ואיגוד, הבורסה לניירות ערך, בתי החולים :איכילוב, הדסה עין כרם ,שערי צדק ואסותא, מכון וייצמן למדע ברחובות, פרטנר, משרד הבטחון ועוד.

אחד מפרויקטי הדגל של גירית, אמר פלח, הוא פרויקט ייחודי שבוצע ב-וייסבאדן שבגרמניה, עבור חיל האוויר של זרוע היבשה האמריקני. "הקמנו להם את כל מערך התקשורת הפיסית עבור המשרדים, חדרי הבקרה והמלחמה, עם שני דטה סנטר גדולים, לטובת עשרות אלפי משתמשים. הפרויקט ארך כשנה והסתיים ב-2012".

פרויקטים נוספים, ציין פלח, היו חברת אקסלנס נשואה שהסתיים לאחרונה, הבורסה לניירות ערך שנמצא בשלבי סיום ואכלוס, וכן הקמת חדר המחשב ומטה המשרדים עבור מת"ף –הבנק הבינלאומי הראשון.

פלח שרטט את אבני הבניין של גירית בשנים האחרונות, מאז נרכשה ב-2007 על ידי אלקו מקבוצת אלקטרה, וציין כי הוא משמש בתפקידו מאז 2009. "במהלך 2009 מיסדנו את החלק הפורמלי של גירית", אמר פלח, "וטיפלנו בתחום רישיונות קבלן חשמל, בניה והנחת כבלי תקשורת. בשנת 2010 מיזגנו לתוכנו את חברת הבקרה אקסל, צירפנו את קו המוצרים של חברת דלתא כמוצר מוביל לתחום בקרת המבנה מבוסס IP – חתמנו הסכם הפצה עם CPI ,חברה בינלאומית מובילה מסוגה, לטובת פתרונות לחדרי מיחשוב ושרתים" , וכן נכנסנו לעולם חדרי עסקאות עם חתימה על הפצה של מוצרי חברת SBFI האנגלית .

ב-2011, אמר פלח, "רכשנו את פעילות חברת לידקום בישראל, הפועלת בתחום הקמת תשתיות לרשתות תקשורת סלולרית. היא מספקת, בעיקר למפעילי רשתות סלולריות, שירותי איתור, תכנון, ייצור, הקמה, הפעלה, אינטגרציה, תחזוקה ותפעול שוטף של רשתות תקשורת. כמו כן, החברה עוסקת בתכנון ובהקמה של רשתות תקשורת ובקרה לארגונים כלכליים וביטחוניים בעלי פריסה גיאוגרפית רחבה ובהקמת רשתות תקשורת אינטרנט אלחוטית".

ב-2013, ציין, חברת גירית קיבלה הסמכת NPI מחברת Corning, בתחום רישות מערכות אופטיות לשימוש בחדרי מחשב.

"גירית", סיכם פלח, "נרכשה על ידי אלקטרה על מנת להשלים את החוליה החסרה בתחום מערכות מתח נמוך מאד. בעקבות הרכישה, כיום אלקטרה יכולה להציע לארגונים יכולת הקמה מקצה לקצה – מהקמת מבנה ועד חיבור הטלפון ומחשב הקצה. ההון האנושי שלנו מורכב ברובו ממהנדסים, הנדסאים, טכנאי שירות ומתקינים ומהווה 85% מהחברה. זה המענה שלנו בעולם השירות ללקוח הארגוני".

אירועים קרובים