תוכן שיווקי

A10networks מציגה את הדור הבא בטכנולוגיית ה -ADC

מוצרי סדרת ה-Thunder חוללו מהפכה בתחום בקר העברת יישומים (Application Delivery Controller). חברת A10networks מציעה כיום את החומרה המתקדמת ביותר בתחום ה-ADC על ידי שילוב של כרטיסי חומרה יעודיים לביצועים מקסימלים, וללא צורך רכישת רישיון עבור כל שירות כפי שהיה נהוג בעבר

18/03/2014 16:14

מאת ארז ישר

בשנים האחרונות אנו עדים לעליית מדרגה ברמת התחכום בהתקפות על היישומים וכן בדרישות לשיפור זמן התגובה של האתר ולייעול השירותים השונים בארגון. דרישות אלה מחייבות את הארגונים לבצע ניתוח של התעבורה, לייעל אותה, וכמובן להגיב בזמן אמת להתקפות השונות בכדי למנוע את נפילתו של היישום. בכדי להשיג כל זאת זקוקים הארגונים לפתרון עם כח עיבוד חזק אשר יאפשר טיפול מהיר בבקשות הלקוח והורדת העומסים ביישום בכדי לקבל זמן תגובה אופטימלי, וכאן נכנס תפקידו של רכיב ה-Thunder של A10networks.

אנו רואים כי יותר ויותר לקוחות בישראל ובעולם מחליפים את פתרון ה Load Balancer הקלאסי במוצר ה-Thunder שלנו, אשר מעבר ליכולת ניתוב העומסים, מציע שירותים רבים לרשת הארגונית בתחום האבטחה והאצת המידע. בשל מיקומו המרכזי של רכיב ה-ADC ברשת, הוא אידיאלי לבחינת כל סוגי התעבורה האפליקטיבית לארגון, ובכך ביכולותו לקבל החלטות המתאימות למדיניות הנדרשת. משמעות הדבר היא שניתן לקבל החלטה שונה לכל אפליקציה ולכל לקוח הן מבחינת אבטחת המידע והן מבחינת נגישות המידע, ובכך לייעל ולשפר את השירות למשתמש הקצה.

הדור האחרון בפלטפורמת ה ADC של A10networks משלב ASICs ייעודים לכל שירות, יכולת גישה רציפה לזיכרון וכן תקשורת מהירה בין תהליכים. בנוסף, המוצר מבוסס ארכיטקטורת זיכרון משותפת (shared memory) אשר מאפשרת לנתח את המידע במהירות ובצורה יעילה אל מול היישומים. יכולות אלה מאפשרות ללקוח להטמיע שירותים חדשים אותם מציע רכיב ה ADC מבלי לפגוע בביצועים.

ארז ישר, מהנדס מכירות אזור ב-A10 Networksרכיב ה-Thunder הדור הבא, מציע ניתוב עומסים מקומי וגלובלי (Global Server LB, Geo-IP Database, Server LB), האצת נתונים (Compression, Caching, TCP-Multiplexing, SSL Offloading), אבטחת מידע (DDoS, SSL Intercept, Web Application FW, DNS FW, Application Access Management) ושירותים נוספים כגון QoS ו-Link LB כפתרון מקצה אל קצה ללקוח וללא צורך ברכישת רישיון לכל שירות.

במצב הכלכלי של היום, המנמ"רים מחפשים פתרון אשר יקטין את עלויות ה OPEX לשנים הבאות וכמובן שיבטיח TCO נמוך. רק כך, יוכלו המנמ״רים להפיק יותר מהתקציב השנתי ולהיות מוכנים מראש לכל דרישה חדשה שתגיע בעתיד. בחברת A10networks אנחנו מביאים את פתרון המתקדם והטוב ביותר בתחום ה ADC, אשר מביא ערך מוסף מוכחי ללקוח עם עלות קבועה וללא ״הפתעות״ לאורך הדרך.

לפרטים נוספים ולהדגמת המוצר בקרו באתר: http://www.a10networks.com/il

הכותב הוא מהנדס מכירות אזוריות ב-A10 Networks

אירועים קרובים