פייסבוק מגייסת בוחני בטה לאפליקציית מסנג'ר לאנדרואיד

הבוחנים יזכו לראות תיקונים, תוספות ועדכונים באופן רציף, כאשר המטרה היא לבדוק בצורה מקיפה יותר תכונות חדשות המיועדות לשילוב באפליקציה ● התכנית פתוחה לכל מי שחפץ להפוך לבוחן בטה של פייסבוק מסנג'ר

ברוכה הבאה למועדון המיליארד של אנדרואיד. פייסבוק מסנג'ר

פייסבוק (Facebook) הכריזה על ערוץ בטה עבור אפליקציית השיחות המידיות שלה, פייסבוק מסנג'ר (Facebook Messenger), לסביבת אנדרואיד (Android). בפייסבוק מתכננים להשתמש בערוץ החדש כדי להרחיב את מעגל הבוחנים של האפליקציה, מה שיאפשר לה לבדוק באופן מקיף יותר תכונות חדשות המיועדות לשילוב באפליקציה, כולל תכונות שייתכן ולא ישולבו בסופו של דבר בגרסה היציבה לקהל הרחב.

לפי הפרסום בבלוג הרשמי של החברה, המשתתפים בערוץ הבטה יזכו לראות תיקונים, תוספות ועדכונים באופן רציף, בקצב של כפעם בחודש. לצד השימוש בגרסת הבטה, הם יתבקשו גם למלא טופס בכל פעם שהם ייתקלו בבעיה או בתקלה באפליקציה.

בפייסבוק אומרים, כי אפליקציית מסנג'ר משרתת היום כמיליון משתמשים יומיים מ-150 מדינות, וכי בכוונתם להגדיל את הנתון הזה. "המטרה שלנו היא להרחיב את מאגר הבוחנים ולקבל משוב ממגוון רחב יותר של מכשירים", הסביר לואיס שידגר, מהנדס תוכנה בפייסבוק. "מילוי דו"חות הבטה יעזור לנו לשפר את הביצועים ואת החוויה הכללית של השימוש באפליקציה עבור מגוון רחב יותר של מכשירי אנדרואיד. בנוסף, תכנית הבטה תספק לנו מערכת התראות, שתעזור לנו לשפר את חוויית השימוש של כולם, ברגע שנפיץ את השינויים באופן נרחב יותר".

ערוץ הבדיקות החדש פתוח לכל מי שרוצה להפוך לבוחן בטה של פייסבוק מסנג'ר. הוראות מדויקות להצטרפות ניתן למצוא בסוף הפוסט שפרסמה פייסבוק בכתובת הבאה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים