אפל החלה לשווק מכשירי iPhone 5c עם זיכרון של 8 ג'יגה-בייט

כמו כן, החלה החברה לשווק טאבלטים מדגם iPad 4 במקום iPad 2

אחרי הידיעות על מוצרי אפל החדשים/ישנים, הופיע היום (ד') בחנות המקוונת של אפל (Apple) באוסטרליה (שם מקדים השעון את שאר העולם) דגם חדש וזול יותר של מכשירי iPhone 5c, עם זיכרון בנפח של 8 ג'יגה-בייט. המכשירים החדשים עולים שם 679 דולר אוסטרלי, בהשוואה ל-739 דולר, מחירו של מכשיר מקביל עם זיכרון של 16 ג'יגה-בייט, או 869 דולר, מחירו של מכשיר מקביל עם זיכרון של 32 ג'יגה-בייט.

אלו שציפו למכשיר זול באמת מבית אפל התבדו פעם נוספת. נראה כי אפל מסתפקת בגרסאות מעט יותר זולות של המוצרים הקיימים – ואינה מתכוונת להתחרות בקצה התחתון של השוק במדינות מתפתחות, שבהן, על פי ההערכות, צריך להציע מוצרים שעולים כ-100 דולר כדי להצליח בקרב מיליארד המשתמשים הבאים.

כמו כן, החלה החברה להציע את מחשבי הלוח מדגמי iPad 4 כגרסה הזולה החדשה של מחשבים אלה, עם זיכרון בנפח של 16 ג'יגה-בייט ובמחיר של 399 דולר אמריקאי (בארצות הברית). מחשבי iPad 4 עם צג Retina, שהופיעו בשנת 2012, יוצעו במקום מחשבי iPad 2, שהוצעו עד כה כגרסה הזולה ביותר של מחשבי iPad. מחשבי iPad Air מהדור הנוכחי מוצעים בארצות הברית במחיר של החל מ-499 דולר.

מעריכים כי המהלך נובע הן מהתחרות הגוברת בפלח השוק של מחשבי הלוח הזולים יחסית, והם עקב ההתיישנות של מחשבי iPad 2. "באפל מעבירים בהדרגה את המשתמשים לטכנולוגיות חדשות" הסבירה קרולינה מילנזי, מנהלת אסטרטגית בחברת המחקר Kantar Worldpanel ComTech. היא ציינה כי בנוסף לצגי Retina, מצוידים מחשבי iPad 4 גם במחברי Lightning מהירים שהופיעו לראשונה בשנת 2014 ונחשבים כיום לברירת מחדל בכל המכשירים הניידים של אפל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים