יואב צור ימונה לתפקיד ראש חטיבת הפיתוח וחבר הנהלת אגף התקשוב בבנק לאומי

צור יחליף את משה וולף, שפרש לפני כמה חודשים, וידווח ישירות לדן ירושלמי, סמנכ"ל בכיר בבנק ● בעבר הוא כיהן בתפקידים בכירים בנס ישראל וביבמ ומינויו הוא חלק ממגמה רווחת בענף הבנקאות למנות לתפקידי IT בכירים לשעבר בתעשייה

יואב צור, יועץ אסטרטגי ואיש עסקים, לשעבר מנהל אגף הפיתוח בבנק לאומי וסגן נשיא בכיר ומנהל המגזר הפיננסי בחברת נס

יואב צור ימונה לתפקיד ראש חטיבת הפיתוח וחבר הנהלת אגף התקשוב בבנק לאומי. צור ידווח ישירות לדן ירושלמי, סמנכ"ל בכיר בבנק וראש האגף. צור אמור להיכנס לתפקידו בחודש מאי הקרוב.

אגף הפיתוח, יחד עם אגף התפעול ברשות שלמה ביסטרי, הן חלק מחטיבת התקשוב של בנק לאומי. הוא אחראיעל כל הפיתוחים והיישומים הבנקאיים המלווים את ליבת הפעילות של הבנק בשנתיים האחרונות.

צור יחליף את משה וולף, שפרש מהבנק לפני כמה חודשים, ומאז לא היה מנהל לאגף. וולף עצמו מתחיל בימים אלה בחפיפה לקראת כניסתו לתפקיד מנכ"ל ש.ב.א (ר"ת שירותי בנק אוטומטיים)

כיום משמש צור יזם ואיש עסקים, יועץ לחברות טכנולוגיות ושותף עסקי של Panaya בישראל. לפני כן הוא כיהן כסמנכ"ל המכירות והפיתוח העסקי וכסמנכ"ל המגזר הפיננסי בנס ישראל. במסגרת זו הוא ניהל את מכלול הפעילות של נס בבנקים, חברות הביטוח האשראי ושווקי ההון, ולכן הוא נחשב לבעל ניסיון בתחום ולמי שמכיר את המערכת הבנקאית מקרוב. לפני שעבד בנס שימש צור סמנכ"ל ומנהל אגף מיקור-חוץ ב-IGS של יבמ (IBM).

ירושלמי כתב לעובדים כי "ליואב ידע וניסיון רחב שיסייע לכולנו לעמוד ביעדים המאתגרים שהצבנו לאגף ולהוביל אותו להישגים ופריצות דרך טכנולוגיות".

צירופו של צור לבנק לאומי הוא חלק ממגמה שמיושמת באחרונה בהנהלות הבנקים, שממנים לתפקידי ניהול בכירים ב-IT מנהלים שבאו מתחומי התעשייה והשירותים. מהלך דומה נעשה בבנק הפועלים עם צירופם, בין היתר, של צביקה נגן, שהגיע מאמדוקס, ואבי כוכבא, שהגיע מהסקטור הפרטי.

יואב צור ביקש שלא להגיב לדברים. בבנק לאומי אישרו את הפרטים.

תגובות

(4)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דני לא ירושלמי

    אז אחרי חודש בתפקיד גם יואב צור פרש. כנראה שמקומו של דני ירושלמי באמדוקס..

  2. עובד נס

    איך בדיוק מנהל בכיר בחברת נס מציל פרוייקט ?? מי שמבצע את הפרוייקטים אלו הם העובדים המקצועיים. מנהל בכיר בנס מבצע מספר פעולות ברמה הניהולית ולא המקצועית: 1. לוקח בונוס 2. מוכר לוקשים לעובדים 3. נותן הנחות ללקוח 4. מיחצן עצמו בפורומים שונים מלבד זאת, אם חברה נדרשת להציל את הפרוייקטים שלה, משהו כנראה רקוב בממלכה.

  3. מנהל פרוייקטים ותיק

    לאומי הרוויחו. יואב הציל את הפרוייקטים של נס בבנק מזרחי ובבנק הבינלאומי. אחד מהמנהלים הטובים שהכרתי, בהצלחה !

  4. אחד

    אם אדון יואב צור היה יזם ואיש עסקים הוא לא היה מצטרף לבנק לאומי... יש הבדל גדול מאוד בין אדם שמילא תפקידי מכירות למערכות בנקאיות , ובין אדם אשר ביצע פרוייקטים כגון, פיתוח יישום.

אירועים קרובים