תוכן שיווקי

לקראת אירוע | חיים חן, סמנכ"ל מכירות ושיווק – גירית: "החברה היא אינטגרטור של One Stop Shop – וזה מה שנדרש למנמ"רים כיום"

19/03/2014 16:22
חיים חן, סמנכ"ל המכירות והשיווק של גירית מערכות בקרה ותקשורת

מאת: הילל יוסף

"החברה היא אינטגרטור של One Stop Shop – וזה בדיוק מה שנדרש למנמ"רים כיום. גירית מובילה טכנולוגית ומספקת ללקוחות שלה תפעול ותחזוק של מערך IT בחזית הטכנולוגיה", כך אמר לאנשים ומחשבים בראיון מיוחד חיים חן, סמנכ"ל מכירות ושיווק, גירית מערכות בקרה ותקשורת.

חן התראיין לקראת אירוע לקוחות שעורכת החברה. כנס GiriTech 2014, בהפקת אנשים ומחשבים, שייערך ביום ג' ה-1 באפריל, באולם East, רחוב קרמניצקי תל אביב.

גירית, ציין חן, פועלת בחמישה תחומים – תשתיות תקשורת, בקרה ואוטומציה, מולטימדיה, אבטחה אלקטרונית ומערכות סלולר, מיקרוגל ורדיו, "כאשר בכל אחד מהתחומים אנו נמצאים בקצה הטכנולוגיה והחדשנות".

חן ציין כמה מפרויקטי הדגל של החברה. כך, אמר, "חברת גירת נבחרה לספק את תשתיות התקשורת ובקרת המבנה לבית מת"ף החדש המוקם באזור התעשייה שורק ראשל"צ .

תכולת העבודה כוללת הקמת דטה סנטר בטכנולוגיות מתקדמות המבוסס על פתרון Passive Cooling של חברת CPI,פריסת תשתיות תקשורת אופטית ונחושת בסטנדרטים הגבוהים ביותר לכל המתקן, הקמה והטמעת רשת בקרת מבנה BMS מבוססת על בקרים מתוצרת חברת דלטה (Delta).

לחברת גירית ניסיון מוכח בהקמת חדרי מחשב כגון: חדר המחשב של בנק לאומי, מזרחי טפחות, בנק ברקליס, בנק איגוד, אתר DRP של מתף ,מגדל חברה לביטוח ועוד..

גירית הנה הנציגה הבלעדית ושותף עסקי של חברות מובילות בעולם לרבות : קורנינג (Corning), דלטה, R&M , CPI"

גירית, אמר חן, "הייתה שותפה לבניית הבית החדש של הבורסה לניירות ערך. נשלים בקרוב את הקמת תשתיות התקשורת המתקדמות ביותר לחדר המחשב והמשרדים של הבורסה לניירות ערך. פרסנו תשתיות תקשורת על שטח המשתרע על פני 22 וחצי אלף מטרים רבועים. תשתית התקשורת שנפרסה אמורה לספק לבורסה רציפות עבודה בכל מצב: רעידת אדמה, שריפה או נפילת טילים".

פרויקט דגל נוסף של גירית, ציין חן, הוא המעבר של חברת אקסלנס נשואה לבית אמות בפתח תקווה. "הפרויקט בוצע בלוחות זמנים צפופים, תוך עמידה בסטנדרטים בינלאומיים גבוהים. בנוסף, גירית תכננה, סיפקה והתקינה את מערכות התצוגה ושולחנות העבודה לחדרי העסקאות, מערכת המבוססת על מוצרי חברת SBFI, אותה אנו מייצגים בלעדית בארץ".

החברה, אמר חן, מונה כשמונים עובדים ולה משרדים בנתניה וסניף באשדוד בו נמצא גם מרכז לוגיסטי.

בכנס, אמר חן, "נציג את יכולות החברה בשדות פעילותה השונים. את הכנס ינחה אמן החושים ליאור מנור, ולאחר דברי הפתיחה של רמי פלח, מנכ"ל החברה, יערכו מספר הרצאות מקצועיות של השותפים העסקיים של גירית :מחברת CPI מגיע יועץ בכיר לדטה סנטר, סטיבן ר. בורנפילד, יועץ בכיר לענייני דטה סנטר מחברת צ'טסוורת' (Chatsworth Products), אשר יציג פתרונות בדטה סנטר, המביאים לניצול אנרגטי דרמטי.

הרצאת חברת קורנינג שתוצג על ידי קית' סאליבן, דירקטור לענייני שיווק באזור EMEA במרכז האופטי של קורנינג תדון בשני נושאים חמים ומרכזיים: מגמות תקשורת בעולם האנטרפרייז, ו-POL- Passive Optical LaN תשתיות העתיד.

שרון גולץ, מנהלת מוצר RiT, תדבר על תוכנות DCIM, ניהול תשתיות דטה סנטר, בעולם של ריבוי מידע ומערכות.

ברק גיל CTO של חברת AVB יפתח בפנינו את עולם המולטימדיה בנושא SVSI.

דוברת נוספת תהיה שמעונה נווה, מנמ"רית אקסלנס נשואה, אשר תציג סיפור לקוח ותתאר את מעבר החברה לאתר חדש, לרבות הטיפול בהיבטים של חדרי המסחר, וכל זאת – באפס תקלות".

"אנו מציעים לארגונים יכולת הקמה מושלמת תוך שילוב כלל מערכות התקשורת והבקרה הנדרשות ללקוח", סיכם חן.  ההון האנושי שלנו מורכב ממהנדסים, הנדסאים, מנהלי פרויקטים, טכנאי שירות ומתקינים ומהווה את הרוב הגדול בחברה. נמשיך להתפתח טכנולוגית ולהתרחב בהיקפי הפעילות שלנו תוך שימת דגש על מתן שירות איכותי ומקצועי".

אירועים קרובים