אינטגואה הטמיעה מערכת אחסון של קמינריו בפרויקט בהיקף מאות אלפי שקלים

המידע המאוחסן במערכת שהוטמעה מגיע מ-2,500 שרתים וירטואליים, כאשר בעתיד צפוי המספר לעלות ל-50 אלף ● מאינטגואה נמסר כי פתרונות קמינריו סייעו לה להאיץ את ביצועי השרתים הווירטואליים במאות אחוזים, ללא שינוי כלשהו באפליקציה

מרימה הילוך. קמינריו

אינטגואה (Intigua) הישראלית הטמיעה את מערכת האחסון של קמינריו (Kaminario), הישראלית אף היא, בפרויקט שארך כמה ימים והסתיים לפני חודש. היקפו הכספי עמד על מאות אלפי שקלים.

המערכת שהוטמעה משמשת לאחסון המידע של כ-2,500 שרתים וירטואליים מבית VMware המותקנים בדטה סנטר של אינטגואה. היא משרתת מאות משתמשים ואלפי מכונות וירטואליות. בעתיד יעלה מספרן ל-50 אלף.

פתרונות קמינריו סייעו לאינטגואה להאיץ את ביצועי השרתים הווירטואליים במאות אחוזים, ללא שינוי כלשהו באפליקציה.

המניע לפרויקט היה הרצון של החברה לייעל ולפשט את הניהול והתפעול של תשתיות ה-IT, וכן למכן תהליכים בכל הסביבות – פיזיות, וירטואליות וענן. לפני ביצוע הפרויקט חוו אנשי התשתיות של אינטגואה בעיות ביצועים במערך האחסון, כתוצאה מעבודה על כמות גדולה של מכונות וירטואליות במקביל. בעיית הביצועים גרמה לעיכובים של בדיקות, QA, תהליכי פיתוח ופעולות נוספות המבוצעות בסביבות שונות. מהחברה נמסר כי לאחר היישום השתפרו הביצועים והסביבה הפכה ליציבה יותר, ללא עיכובים וללא צווארי בקבוק.

בחודשים הקרובים תטמיע אינטגואה גרסה חדשה של קמינריו, בנפח של 45 טרה-בייט. הגרסה החדשה כוללת יכולת לצמצום מידע, שתביא לחיסכון בנפחי האחסון באמצעות יישום טכנולוגיות מניעת שכפול (דה דופליקציה) ודחיסת מידע.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים