ריצ'ארד לי, QNAP: "בישראל יש את התשוקה להתקדמות טכנולוגית כמו בטייוואן"

"יש בישראל שוק שעדיין יש לו מה ללמוד, ולכן יש לו פוטנציאל יחסית גדול", אמר לי, נשיא ומנכ"ל החברה

"אני מוצא בישראל את אותה גישה לטכנולוגיה, ואת התשוקה התקדמות כמו בטייוואן, ואני חושב שלנו, ל-QNAP, יש כאן שוק פוטנציאלי גדול, במיוחד למוצרי תחום הביניים שלנו שמיועדים לשוק הביתי, לשוק ה-SOHO וגם לשוק ה-SMB", כך אמר אתמול ריצ'ארד לי, נשיא ומנכ"ל חברת מוצרי האחסון QNAP במסיבת עיתונאים שנערכה בתל-אביב.

לי הגיע לארץ כדי לבקר את היבואנית הרשמית של מוצרי החברה Visual DG וכן כדי להיפגש עם לקוחות פוטנציאליים. במהלך הביקור הוא הציג חלק מהמוצרים החדשים שמציעה החברה בתחום ה-NAS, האחסון צמוד הרשת, וכן את מערכת ההפעלה החדשה שמציעה בכל מוצריה שמתבססת על שימוש באפליקציות כדי להפעיל את המערכות, וכן כדי לספק שליטה וגישה מרחוק, כולל באמצעות טלפונים חכמים.

השוק הישראלי, ציין לי לשאלת אנשים ומחשבים, עדיין נמצא בפער, בעיקר בתחום הביתי והמשרדי הקטן, לגבי השימוש בהתקני NAS לעומת מה שקורה בעולם. "ברחבי העולם התקני NAS מספקים כיום לאנשים את האפשרות ליצור ענן פרטי, אישי, וזה חשוב במיוחד עבור משרדים קטנים ועבור אותם עסקים שרוצים להשתמש בענן אך רוצים שהאחסון בפועל של הקבצים יישאר קרוב אליהם, ולא באיזה שרת של חברה אחרת שלא ברור בדיוק היכן הוא נמצא", הוא אמר. "בישראל יש שוק שעדיין יש לו מה ללמוד ולכן אנחנו חושבים שיש פה פוטנציאל יחסית גדול".

הוא הוסיף כי "בהתחלה ה-NAS שימש לשמירה, גיבוי ושחזור. שלוש פונקציות בלבד. כשאנחנו בוחנים היום את המוצרים של QNAP אנחנו רואים מכשירים שמספקים יכולות מולטימדיה מלאות וזאת לצד יכולות אספקת שירותי ענן מלאים, במחירים נוחים".

בין המוצרים החדשים שהציגה אמול החברה ניתן למצוא סדרת התקנים ללא מאווררים המיועדת לשימוש באזורים שקטים כמו סלון או משרד קטן, ויכולה להציע עד 8 טרה-בייט של נפח אחסון זמין, וכן עדכון לסדרת ה-TS לתחום הביתי והמשרדי עם מארזים שיכולים להכיל עד 8 כוננים בנפח של עד 32 טרה-בייט.

כמו כi הוצגו התקנים בסדרת הקצה הגבוה TS-x80. התקנים אלו, המבוססים על מעבדי Xeon E3-1245 של אינטל ׁׁ(Intel), מציעים פתרונות במארזים בגודל של 2-4U עם 8 עד 24 תושבות לכונני HDD/SDD, וכן שני התקנים בתצורת Tower שמיועדים יותר לשימוש בחברות SMB ומציעים 8-10 תושבות כוננים. התקנים אלו מיועדים לתחום הארגוני, ובעזרת שרשור והתקנה קלים של עד שמונה מארזי SAS יכולים להציע בתצורת RAID 5 שימוש בעד 144 כוננים, ונפח אחסון גולמי של עד 576 טרה-בייט.

כאמור, הוצגה בהכרזה גם מערכת ההפעלה החדשה של החברה, QTS 4. מערכת הפעלה זו משמשת את כל התקני האחסון של החברה, מהתחום הצרכני ועד הארגוני, ומציעה בליבתה תמיכה בגישה של מספר מכשירים בו זמנית וכן הפעלה של מספר אפליקציות במקביל ופתיחה של מספר חלונות לביצוע פעולות שונות בבת אחת. את הליבה מקיפה תווכה המחברת אותה אל האפליקציות השונות שמציעה המערכת בתחומי עבודה שונים, מניהול ה-NAS ועד הרצת תכני מולטימדיה, מביצוע גיבויים ועד הפעלת שרת לאתרים.

החידוש העיקרי הוא חנות יישומים ייחודית ל-QNAP שמאפשרת להוריד את היישומים להם זקוק המשתמש לפי השימוש אותו הוא מייעד להתקן ה-NAS שלו. בנוסף משתמשי טלפונים חכמים יכולים להוריד מחנויות היישומים הרלבנטיות יישומים שמאפשרים להם לגשת מרחוק להתקן, כולל יישומי ניהול מרחוק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים