עו"ד בינה בר-און, מנכ"לית משרד המדע: "הנשים מדירות את עצמן מתחומי המדעים והטכנולוגיה"

בדבריה בכנס הסיום של מחזור ו' של פרויקט "פיתוח מנהיגות טכנולוגית וניהול ידע - CTM-Ed" אמרה עו"ד בר-און כי "40% מהבוגרים הם נערות, אבל זה לא מספיק", וטענה כי "אין כאן הדרת נשים" אלא הדרה של הנשים את עצמן

"אין מספיק נערות בלימודי המדעים, הטכנולוגיה, המתמטיקה וההנדסה, ואין מספיק חוקרות באקדמיה. 40% מבוגרי הפרויקט הם נערות, אבל זה לא מספיק. לא קיימת כאן הדרת נשים. לצערי, אנחנו מדירות את עצמנו", כך אמרה עו"ד בינה בר-און, מנכ"לית משרד המדע, בכנס הסיום של מחזור ו' של פרויקט "פיתוח מנהיגות טכנולוגית וניהול ידע – CTM-Ed". היא קראה לחניכי הפרויקט "להמשיך בלימודי המדעים, כך שבסוף הלימודים תוכלו ליצור את פריצות הדרך המדעיות הבאות".

הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך אמש (ד') על ידי נס ישראל בוואהל סנטר בר אילן שבגבעת שמואל. השתתפו בו מאות בוגרי התוכנית והוריהם, כמו גם בכירים במשק ונציגי ממשלה, צמרת אגף התקשוב בצבא, ראשי עיריות ורשויות מקומיות, מנהלי מחלקות חינוך, אנשי ומנהלי היי-טק ואנשי מחקר ופיתוח.

לדברי עו"ד בר-און, "מדינת ישראל מתבססת על ההון האנושי, על המוח. החל מתרופת הקופקסון, עבור בכיפת ברזל וכלה בעגבניות שרי, שאף הן פרי פיתוח ישראלי. אלה ואחרים – כולם תוצרים של המו"פ שלנו. הפיתוחים שלכם, בוגרי התוכנית, יכולים להיות ההמצאה המצליחה הבאה".

היא ציינה כי "גליליאו וקופרניקוס היו צריכים לדון בתיאוריות שלהם במחשכים, פן יגנו אותם. כיום המצב שונה. העתיד מצוי בידיים שלכם והוא במרחק לחיצת כפתור".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים