Udemy: ללמוד איפה שרוצים

אם אתם אוהבים ללמוד או סתם מרגישים שהמוח שלכם מתנוון - האפליקציה שנסקרת הפעם היא בדיוק התרופה לבעיה שלכם

אומרים שמרגע לידתנו ועד שאנחנו עוזבים את העולם לעד, אנחנו לא מפסיקים ללמוד ולו לרגע אחד. יש דברים שאנחנו לומדים תוך כדי תנועה או מתוך אינסטינקטים טבעיים, כמו דיבור והליכה, אבל יש דברים שצריך לשבת על הטוסיק כדי ללמוד אותם, ולא משנה אם מדובר בלימודים בבית ספר לאורך כל הגילאים, לימודים אוניברסיטאיים ואפילו לימודים שנהנים מהם.

עבור אנשים רבים הלימוד הוא חלק מהחיים היום היומיים גם במסגרת העבודה. במקרים רבים חייבים בעצם להיות במוד לימודי כל הזמן, כי מי שלא לומד דברים חדשים בתחום שלו, נותר בהרבה מקרים מאחור, ובטח ובטח בתחום המיחשוב בו האסקלציה ממצב מסוים למצב אחר יכולה להיות מהירה מאוד – לדוגמה, האופי והדרך בה אבטחת מידע הפכה היום ללוחמת סייבר מטורפת.

אבל מה ללמוד? והיכן למצוא קורסים שאכן יספקו לפחות מבחינה מקצועית?

אם אתם יודעים אנגלית מספיק טוב, אפליקציה בשם Udemy יכולה לעזור לכם. היא מציעה גישה לאלפי קורסים מקוונים במגוון רחב מאוד של נושאים ונושאי משנה, והיא תאפשר לכם ללמוד בכל מקום, בכל עת ובכל מצב.

בכניסה לאפליקציה, עוד לפני שבוחרים את הקורס הראשון, מוצג עמוד החיפוש, או כפי שמכנים זאת באפליקציה, גילוי. הקורסים מוצעים תחת שלוש לשוניות: מבצע – קורסים במחיר מבצע, חדש – קורסים שצורפו לשירות לאחרונה, וקטגוריות – רשימה של כ-20 קטגוריות שונות בהן ניתן למצוא קורסים מקוונים, ממשחקים, דרך ספורט ועד מוזיקה וכמובן טכנולוגיה, כמעט כל נושא.

עם זאת, לאחר שבוחרים מספר קורסים ומתחילים ללמוד אותם, דף הבית הראשי משתנה ומציג את הקורסים אחריהם עקב המשתמש לאחרונה, כל הקורסים שהוא למד, או קורסים שהורדו לזיכרון של המכשיר כדי שניתן יהיה ללמוד אותם גם אם נמצאים באזורים בהם אין חיבור לאינטרנט, למשל בטיסה ממקום למקום. עם זאת, יש לנקוט זהירות בעת הורדת קורסים למכשיר. הם דורשים הרבה מקום כי מדובר למעשה בסרטוני הדרכה רבים. אם אתם מתכוננים לעשות זאת, כדאי מאוד שתציידו את המכשיר שלכם, אם אפשר, בכרטיס זיכרון חיצוני. כברירת מחדל האפליקציה תשמור את הקבצים בכרטיס החיצוני.

לחיצה על האייקון U בפינה השמאלית העליונה של המכשיר פותח את הפריט הראשי בו אפשר לחזור לתפריט הקורסים שלכם, לדפי החיפוש וכן לרשימת הקורסים שהוגדרו כ-Wishlist, קורסים שסומנו ככאלה בזמן הבדיקה אלו קורסים זמינים עבור נקודת העניין שלכם.

כאמור, רוב הקורסים מוצעים בתשלום שניתן לבצע דרך האפליקציה, אך ניתן למצוא לא מעט קורסים בחינם. כמו כן, נדרשת כאמור ידיעת אנגלית ברמה טובה. אם אין לכם בעיה עם השפה, אתם תמצאו כאן מקור עשיר ללימוד עצמי, וכאמור, במגוון עצום של נושאים.

להורדה מ-Google Play לחצו כאן

להורדה מ-AppStore לחצו כאן

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים