מיקרוסופט תשיק את SQL Server 2014 ב-1 באפריל

לפי החברה, SQL Server 2014 תהיה חלק מפלטפורמת הענן תחילה ותציע מהירות עבודה גבוהה יותר, כלים שמאפשרים לקבל תובנות באיכות גבוהה יותר ואפשרות לבצע התאמת גודל מהירה - בהתקנה מקומית ובענן גם יחד

מיקרוסופט (Microsoft) תשיק את SQL Server 2014, הגרסה החדשה של שרת ה-SQL של החברה, ב-1 באפריל. עם זאת, היא כבר התחילה לשלוח את הגרסה ליצרני מערכות מידע המבססים את שאילתות המידע במערכות השרתים שלהם על Microsoft SQL.

לפי החברה, SQL Server 2014 תהיה חלק מפלטפורמת הענן תחילה ותציע מהירות עבודה גבוהה יותר, כלים שמאפשרים לקבל תובנות באיכות גבוהה יותר ואפשרות לבצע התאמת גודל מהירה – בהתקנה מקומית ובענן גם יחד.

במיקרוסופט טוענים ש-SQL Server 2014 תעזור לחברות ליצור ערכים עסקיים חדשים על ידי פתיחת הזדמנויות חדשות לשימוש במידע הנשמר בשרתי החברה. אחד הגורמים לכך הוא עיבוד שאילתות ועסקאות בזיכרון (In-Memory OLTP) שהינו מהיר עד פי 30 לעומת הגרסה הקודמת של שרת ה-SQL של מיקרוסופט.

"יכולת העיבוד בזיכרון בנויה במערכת ומוכנה לשימוש מהקופסה. זה אומר שלקוחות לא יזדקקו לתוכנה יקרה נוספת כדי לנצל את הטכנולוגיה הזו וחשוב יותר, זה אומר שלקוחות לכתוב מחדש את היישומים שלהם או לפרוס שרתים חדשים", כתב קוונטין קלארק, סגן נשיא תאגידי בקבוצת פלטפורמת המידע של מיקרוסופט, בבלוג של החברה.

לפי הענקית מרדמונד, פלטפורמת הנתונים החדשה תעזור ללקוחות להמיר את העסקים שלהם לאפיון דיגיטלי שלם, כדי שיפעל במהירות שיא.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים