החמאס תקף ישראלים רבים ב-SMS: נבחרת להיות גלעד שליט הבא

במלאות 10 שנים לחיסולו של מנהיג הארגון, השייח' אחמד יאסין, שלח החמאס הודעות שמבטיחה את "חזרתה של פלסטין לבעליה" וקוראות ליהודים לעזוב את המדינה ● אתר IsraelDefense נפרץ על ידי האקרים השייכים לארגון, ובמקום המידע הרגיל הופיעו בו תמונות של השייח' יאסין

דיווחים רבים התקבלו אתמול (ש') על הודעות SMS מהחמאס שהתקבלו בטלפונים רבים בישראל, של כל הרשתות. ישראלים רבים סיפרו שבהודעה נכתב ש"על היהודים לעזוב את המדינה", הובטחו הבטחות שהמדינה "תחזור לבעליה", ואף נכתב "נבחרת להיות גלעד שליט הבא".

הסברה העיקרית הייתה שההתקפות הגיעו בעקבות יום השנה העשירי לחיסולו של השייח' אחמד יאסין, מייסד ומנהיג הארגון, והיא קיבלה אישוש מאוחר יותר – בין התקיפות נרשמה גם אחת על אתר IsraelDefense. האתר העוסק בנושאים הקשורים לצבא, ביטחון, אבטחה וביטחון פנים, תעשיות ביטחוניות, תורות לחימה, שירותים חשאיים, מערכות נשק, ואסטרטגיה בישראל".

מי שנכנס לאתר, קיבל שתי הודעות – העליונה שבהן מספרת ש"ישראל קימה על העוול ועל הכיבוש וכל ישות קימה על העוול ועל הכיבוש גורלה את ההרס … השהיד אחמד יאסין" כשלצידה תמונה של יאסין עצמו עם האשטג לטוויטר. בהודעה התחתונה נכתב אותו הדבר, ובאתר נשתלו גם תמונות של בריגדות הקסאם ונשקים שונים. יש לציין שההודעה הזו נשלחה גם לכל מי שנמנה על רשימת התפוצה של האתר.

זו לא המתקפה הראשונה של החמאס בישראל. באנשים ומחשבים נכתב על מתקפה לפני יותר מחמש שנים, במרץ 2009, במסגרתה פרצו האקרים של החמאס לאתר ליונס, אתר של ארגון מתנדבים עם שלוחות בכל רחבי ישראל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים