בזק בינלאומי השיקה את הענן הציבורי Virtual nest בהשקעה של 10 מיליון שקלים

הענן מבוסס על פתרונות של יצרניות IT מובילות כ-EMC, סיסקו ו-VMware ● כמו כן, בזק בינלאומי הקימה חנות ענן המספקת שירותי מיחשוב בלחיצת כפתור

בחודשים הקרובים, שלושת רבעי מהארגונים הגדולים "יגעו" בענן ההיברידי. צילום אילוסטרציה: אימג'בנק

בזק בינלאומי השיקה היום (א') את הענן הציבורי Virtual nest, שלדבריה הוא הגדול בישראל. החברה השקיעה בפרויקט 10 מיליון שקלים.

הפרויקט בוצע לאחר מחקרים וקבוצות מיקוד שביצעה החברה כדי לגלות מהם צרכי הלקוחות העסקיים.

מהחברה נמסר כי באמצעות השירות החדש יוכל כל עסק, קטן כגדול, להשתמש בתשתיות הווירטואליות, השרידות והמגובות שלה במקום במערך המיחשוב הפיזי הקיים שלו, בנוסף לשדרוג ולתחזוקת התשתיות, ולשימוש רק במשאבי המיחשוב שנצרכו בפועל.

כך, למשל, המנמ"ר של חברה שנערכת לעומס מוגבר קצר מועד או קמפיין ייעודי להזמין שרת לשעתיים בלבד ולכבות אותו עד הפעם הבאה. השרת ייכנס לפעילות בתוך חצי שעה מרגע ההזמנה.

הענן שהקימה בזק בינלאומי מבוסס על פתרונות של יצרניות ה-IT המובילות בתחום זה בעולם: מערכת ניהול ואוטומציה של BMC, תשתית שרתים של סיסקו (Cisco), תשתית וירטואליזציה של VMware, פתרונות אחסון מבית EMC, פתרון Load balancer לאיזון עומסים בין שרתים מבית F5 ומערך אבטחת מידע מבית צ'ק פוינט (Check Point).

החברה הקימה חנות ענן זמינה כל העת בלחיצת כפתור שתאפשר ללקוחות לרכוש ולהפעיל שרתים וירטואליים לאחסון, גיבוי, שרתי ווב וסביבות פיתוח ובדיקות מכל ממשק אינטרנטי ובעלויות נמוכות. בהמשך מתכננת בזק בינלאומי לאפשר במסגרת החנות גם רכישת פתרונות תוכנה וכלים לניהול המשרד, לצד פתרונות ושירותים נוספים כדוגמת רישוי, מרכזיות ומוקדי שירות בענן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים