תוכן שיווקי

מחשוב הענן של אמזון הופך חברות ישראליות לבינלאומיות

23/03/2014 18:56

ב-1 בינואר 2014, נפתח המשרד הישראלי של שירותי מחשוב הענן של אמזון שירותי ענן (AWS) כדי לספק את התמיכה הטובה ביותר עבור בסיס הלקוחות בישראל. הראל יפהר מוביל את הפעילות העסקית של שירותי אמזון בישראל. נפגשנו עם הראל כדי ללמוד כיצד לקוחות בישראל יכולים למנף את הענן של אמזון.

הראל, אילו סוגי הזדמנויות אמזון רואה בישראל?
חברות ישראליות הן בין המאמצות המוקדמות של שירותי מחשוב הענן באירופה. המדינה ידועה כמרכז היי-טק, עם מרכזי מחקר ופיתוח וקהילת סטרטאפ תוססת. בין לקוחות אמזון ניתן למצוא כעת מספר חברות הידועות והצומחות ביותר בישראל. מספר דוגמאות טובות הן Moovit, אפליקציית תחבורה ציבורית מבוססת על חוכמת ההמונים שמאפשרת לנוסעים לשתף מידע אודות מערכת התחבורה הציבורית; וחדשות ערוץ 2, אשר מנצל את מחשוב הענן כדי לשמור את הצופים מעודכנים 24 שעות ביממה על התראות חדשותיות.

כיצד שירותי המחשוב של אמזון פועלים עם שותפים בישראל?
ראינו כי מחשוב ענן אומץ על ידי ארגונים המעוניינים להשיג יותר באמצעות הטכנולוגיה שלהם, בעבור פחות. תשתית הפצה חזקה הינה חיונית כדי לספק שירות טוב יותר ללקוחות אלה, וכיום אנו עובדים עם חלק מהאינטגרטורים המוכרים בישראל. מטריקס היא אחד השותפים שלנו בישראל, והיא מסייעת לנו לפתח את קהילת ה- AWS באמצעות הכשרות שהיא מציעה לטכנולוגיות AWS. מטריקס הפכה לספק ההדרכה המוסמך הראשון בישראל, והיא מכשירה מפתחים ישראליים ומומחי IT לקראת העברת הארגונים שלהם לענן. שותף נוסף איתו אנו עובדים בצורה הדוקה הוא Emind – Cloud Experts. שותף זה מספק פתרונות מקיפים מבוססי ענן AWS ומפעיל מרכז תמיכה 7X24 (NOC) ללקוחותיו. Emind עובדת כעת עם ענקית הכימיקלים "מכתשים אגן", ועם אחרים, כדי לשלב את ענן AWS כחלק מהתשתיות הקריטית של הארגון.

AWS פופולארית מאוד בקרב סטרטאפים, מה האסטרטגיה כאן?
תל אביב, לצד לונדון וברלין, בולטת כאחת מבירות הסטרטאפ בעולם. הענן מסייע להניע חדשנות, כיוון שעם הסקלאביליות של AWS כל מפתח ישראלי עם רעיון ועם כרטיס אשראי, יכול להוציא לפועל את הרעיון העסקי שלו, ולפנות לשוק הבינלאומי באופן מיידי.

בישראל אנו עובדים עם סטרטאפים רבים, כולל גט טקסי (GET TAXI) שהשיקה אפליקציה חינמית שיכולה להכניס אותך למונית בשתי לחיצות כפתור. גט טקסי צמחה באופן מהיר, והיא כעת מסחרית בלונדון, מוסקבה, תל אביב וניו יורק.

בנוסף, יש לנו תוכנית Amazon Activate, שנועדה לסטרטאפים ומספקת יתרונות רבים כגון free usage tiers for a year, שעות משרד וירטואלי עם פתרונות ארכיטקטוניים, וקרדיטים ל-AWS בחינם.

כיצד AWS משרתת ארגונים ישראלים?
AWS מסייעת לארגונים ישראליים לצמוח ולתמוך בצורה טובה יותר בלקוחותיהם בכל העולם. באופן מסורתי, פנייה לשווקים בינלאומיים הייתה תלויה ביצירת תשתית טכנולוגית פיסית בכל מדינה, וכתוצאה מכך, נדרשו עלויות גבוהות ותהליכי הקמה ארוכים. עם הענן, חברות בכל הגדלים יכולות כעת להשיק את הרעיונות שלהן ברמה בינלאומית תוך דקות, כשהן מקרבות את עלות הכשלון לאפס. הענן מספק לארגונים את האפשרות להתנסות באופן תדיר יותר. אנו רואים ארגונים ישראלים גדולים מחדשים בענן לרוחב תעשיות רבות, החל מאלה הפועלים תחת רגולציה כבדה באופן מסורתי, כגון פיננסים, ועד לכאלה המחוייבים לחדשנות כדי להישאר לפני המתחרים, כגון בתחומי המדיה והתוכן.

בכל העולם AWS מסייעת לארגונים גדולים כגון BP, רויאל דאטש של (Royal Dutch Shell), ומלונות קמפינסקי (Kampinski Hotel) להפחית את הוצאות ה-IT, להפוך לזריזים יותר בהפעלת שירותי IT, ולשרת טוב יותר את לקוחות הקצה.

אירועים קרובים