IBC דורשת לאסור על HOT לשווק את הקופסה החכמה שלה

החברה טוענת שהשם HOT Fiber, בו מכנה חברת הכבלים את הקופסה, מטעה את הציבור ועלול לגרום לו לחשוב שהיא מתבססת על סיבים אופטיים ● HOT בתגובה: "הטענה קנטרנית"

IBC נגד HOT: מיזם הסיבים האופטיים קורא לאסור את ההפצה והשיווק של הקופסה החכמה של החברה, בטענה כי היא מטעה את הציבור.

על פי מכתב שהגישה הבוקר (א') IBC למנכ"ל הרשות השנייה ולמועצת הכבלים והלוויין, השם שניתן לקופסה, HOT Fiber, מטעה את הציבור עקב השימוש במילה Fiber. לטענת המיזם, המשמעות היחידה של מילה זו היא סיבים אופטיים.

במכתב, שהגיש המיזם באמצעות בא כוחו, עו"ד עודד לוי ממשרד פרופ' יובל לוי ושות', נטען כי הקופסה החכמה של HOT לא מיועדת להתחבר לרשת של סיבים אופטיים ולכן, "הקשר בינה ובין המונח Fiber מקרי בהחלט".

IBC הוסיפה וכתבה כי "באמצעות המיתוג של הקופסה תחת השם HOT Fiber יוצר מצג מטעה הטומן בחובו הבטחה לשירות מהיר ואיכותי, שמבוסס על סיבים אופטיים. הציבור עלול להאמין כי שירותיה של HOT מועברים על גבי רשת מתקדמת המבוססת כולה, או לפחות ברובה, על סיבים אופטיים,  בעוד ששירותים אלה מועברים בפועל על רשת הכבלים הוותיקה שלה".

"יש חשיבות צרכנית ממעלה ראשונה לכך שרק שירותים המבוססים על סיבים אופטיים יוכלו להשתמש במילה Fiber על מנת לתאר את השירות שהם מציעים, כך שלא תיגרם הטעיה של צרכני התקשורת בישראל", סיכמה IBC.

מ-HOT נמסר בתגובה כי "מדובר בטענות קנטרניות וחסרות שחר, שמועלות מצד גורם מונופוליסטי שמבקש לנכס לעצמו באופן בלעדי בעלות על המילה Fiber ועל טכנולוגיית הסיבים. HOT Fiber היא פלטפורמה מתקדמת, שעתידה לתמוך גם בפרויקט קירוב הסיבים לבית הלקוח".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יבגני

    אני לא מבין... האם על הקופסה רשום FIBER OPTIC? לא... רשום FIBERBOX אם זכרוני אינו מטעה ובעזרת בבילון: FIBER - סִיב; מִרְקָם, מַאֲרָג עוד מעט גם יאסרו למכור מוצרי מזור בטענה שסיבים תזונתיים הם גם FIBER ומטעים את הלקוחות שחושבים שאוכלים סיבים אופטיים.

אירועים קרובים