גיל ילון, קומג'ן: "קיים צורך במימוש טכנולוגיות אבטחת מידע המאפשרות שרידות מרכזית"

"בימים בהם מרבית הארגונים עוברים לתצורת ענן, ישנה דרישה לשמור על נתוני הארגון", אמר ילון, מנכ"ל החברה ומנהל התחום המקצועי של נט ברייס

גיל ילון, מנכ"ל קומג'ן, המספקת ייעוץ והטמעת טכנולוגיות תקשורת לארגונים בארץ ובעולם, הופיע בפני משתתפי קורס המנמ"רים של ג'ון ברייס-מכללת היי-טק ו"אנשים ומחשבים", ושטח בפניהם את הדרך שבה משנות טכנולוגיות OTV ו-TRIL את הדרך בה מספקים תקשורת ברמות ה-DC.

ילון הדגיש את הנקודות החשובות: "טכנולוגיות תקשורת ואבטחת מידע חדשניות מאפשרות מימוש קצבים של GB100 כמו גם שרידות ברמות DR חדשניות. ניתן לתכנן מערכי DC בצורה יעילה מתוך מטרה לחסוך בעלויות מיזוג וחשמל מרכזי". כמו כן, הסביר ילון על טכנולוגיות אבטחת מידע , וסקר מערכות MDM המיועדות לאפשר לארגונים מימוש מוצלח של BYOD.

ילון סיכם: "הדרך ליישום מוצלח ומעבר למימוש טכנולוגיות תקשרות חדשניות הינו לימוד הצרכים, בנוסף לשיקולים העיסקיים והטכנולוגיים עימם הארגון מתמודד. במקביל, יש צורך בארגון ייעוץ וליווי בעל הצלחה מוכחת בהטמעת טכנולוגיות תקשורת ואבטחת מידע בארגונים, שהרי הטמעה מוצלחת וקצרה, הינה ההשקעה הזולה ביותר שארגון יכול לעשות".

קורס המנמ"רים של ג'ון ברייס-מכללת היי-טק וקבוצת אנשים ומחשבים, הינו הקורס המוביל והיוקרתי ביותר בישראל בתחום מערכות המידע. בקורס עברו בשנים האחרונות מאות מבכירי מנהלי מערכות המידע בארץ, לצד אנשי מקצוע רבים בתחום. הקורס זוכה להכרה על ידי גופים ציבוריים רבים ומהווה את תעודת הכניסה לתפקיד המנמ"ר בארגונים רבים.

את הקורס מנחה מקצועית בנצי שפירא, אשר שימש במשך שנים רבות כמנמ"ר של ארגונים מובילים במשק, כגון קוקה-קולה (Coca Cola), פלאפון וידיעות אחרונות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים