האיש שעומד מאחורי החיקוי ל-Buzzfeed: בנו של ראש הממשלה לשעבר

האתר הפופולרי טוען כי שאול אולמרט הוא זה שעומד מאחורי אתר PlayBuzz, שמחקה את החידונים שלו ● אולמרט רשם בחשבון הלינקדאין שלו שהוא מייסד משותף ומנכ"ל של PlayBuzz, אולם באתר עצמו שמו כלל לא מוזכר

Buzzfeed הוא אחד האתרים הפופולריים ביותר כיום ברשת, ואין ספק שמדובר בתופעה שלוקחת חלק בולט בחיים של רבים מאיתנו. אחד הדברים הממכרים ביותר באתר הוא החידונים שבו. עמוד הפייסבוק (Facebook) של החידונים הללו (לא של Buzzfeed ככלל) זוכה ליותר מ-60 אלף חברים. גם החיקויים של האתר הם לא דבר חדש. בכל זאת, זה האינטרנט וכל דבר שהופך בו לפופולרי זוכה אוטומטית ומהר לחיקויים אין ספור.

אתמול (ב') דיווח Buzzfeed על עוד אחד מאותם חקיינים, אלא שהפעם מדובר בתוצרת הארץ (באנגלית אמנם), ועוד לא סתם תוצרת. הדבר המעניין ב-PlayBuzz הוא לאו דווקא הרמה שלו, שאינה רעה כלל ועיקר, אלא דווקא מי שעומד מאחוריו: שאול אולמרט, בנו של ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, רשם בחשבון הלינקדאין (LinkedIn) שלו שהוא מייסד משותף ומנכ"ל של האתר. באתר עצמו, לעומת זאת, אין שום זכר לשם שלו.

מצד שני, הוא ככל הנראה העלה דברים אל האתר כמשתמש בשם Ioannes Paulus II. שימו לב ל-URL של המשתמש הזה: www.playbuzz.com/Shaulo.

אולמרט הצעיר הקים בעברו רשת חברתית לגיימרים, היה ב-MTV, עבד תקופה קצרה בקונדואיט (Conduit) ואף כיהן כסגן נשיא בניקלודאון (Nickelodeon). הוא בעל תואר מאסטר מ-NYU. על קורות החיים של אבא שלו לא צריך להרחיב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים