Google Glass יזכו למתיחת פנים מעוצבת ממותגים מובילים

גוגל משתפת פעולה בעיצוב המשקפיים החכמים עם קבוצת Luxottica, שהיא הבעלים של מותגי משקפיים רבים, כמו ריי-באן, ווג ואוליבר פיפלס

מכניסים את אינטל לעניינים. Google-glasses

מעט מאוד ספק עוד נותר באשר לכוונותיה של גוגל (Google) להפוך את המשקפיים שלה למוצר צרכני רגיל. אלא שכעת, מלבד הבאזזז הטכנולוגי, גוגל מנסה להפוך את Google Glass גם לבאזזז אופנתי: לפי הודעה שפורסמה בדף של המשקפיים בגוגל פלוס (+Google), החברה משתפת פעולה לצורך כך עם קבוצת Luxottica, שהיא הבעלים של מותגי משקפיים רבים, כמו ריי-באן, ווג ואוליבר פיפלס, כדי להפוך את המשקפיים החכמים למותג מסוגנן ומעוצב.

"Luxottica מבינה כיצד לבנות, להפיץ ולמכור מוצרים שנוגעים עמוקות גם בקשר למשקפיים שלנו", צוין בהודעה. "ביחד, נביא אפשרויות סגנון נוספות לבודקים שלנו (שהם היחידים שיכולים כיום לרכוש את המשקפיים מגוגל – נ"א). בנוסף, ערוצי ההפצה והמכירה של Luxottica ישרתו אותנו היטב כאשר המשקפיים יהיו זמינים לעוד אנשים בהמשך הדרך".

גוגל מסייגת ומציעה לא לצפות למשקפיים שלה בעיצוב אוקלי כבר מחר, אבל ההודעה "מסמנת את תחילתו של פרק חדש בעיצוב Google Glass", על פי החברה.

עדיין לא ידוע מתי יוכלו צרכנים שהם לא בודקים ומאמצים מוקדמים לקנות את משקפי גוגל, אבל נראה שהחברה כבר מתכוננת למכירה מסיבית יותר. אם לא, המהלך שלה הוא עוד צעד תעמולתי כדי לשכנע את העולם שהמשקפיים הם יותר מסתם צעצוע.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים