תוכן שיווקי

ספיידר פתרונות שידרגה את מערך התקשורת של פוליקום בעסקה שהיקפה מוערך במיליון שקלים

25/03/2014 16:40

ספיידר פתרונות, חברת האינטגרציה המובילה בבביצוע פרוייקטים ובמתן שירותי מומחה בתחום אבטחת מידע ותקשורת בישראל, שידרגה את תשתיות ה-LAN ב-WAN וה-Wireless של חברת פוליקום ישראל בציוד תקשורת מבית ג'וניפר.

הפתרון בעל שרידות גבוהה מבוסס Virtual Chassis של חברת ג'וניפר. בבניית התשתית נעשה שימוש נרחב במתגי Backbone EX4550 ובמתגי EX4200. רשת ה- WAN שודרגה לסדרת ה-Router MX80. בנוסף שודרג מערך הרשת האלחוטית בארגון הכולל שליטה מרכזית (Controller) עם 40 נקודות גישה מסוג WLA532.

רובי בלס, מנהל מחלקת ה IT של פוליקום:" לאור הגידול בכמות השרתים בארגון וצורך בביצועים גבוהים לתעבורת וידאו רחבה חברת פוליקום החליטה לשדרג את רשת התקשורת, ג'וניפר נבחרה למוצר הטוב ביותר גם מבחינת ביצועים ,שרידות והשקעה לטווח ארוך.  "בחרנו בספיידר פתרונות בשל המקצועיות, ההבנה הטכנולוגית והניסיון של אנשיה".

אלון סטמבולצ'יק, מנהל תחום התקשורת בספיידר פתרונות הוסיף כי "הפרויקט נבנה במחשבה לטווח ארוך בצורה מודולרית כך שניתן יהיה להגדיל את כמות מבואות ה-10 ג'יגה בחדרי המחשב תוך מתן דגש לביצועי רשת גבוהים בעיקר לווידיאו, חיסכון בשטח רצפה ומעל הכל רשת בשרידות מלאה".

אירועים קרובים