תוכן שיווקי
לקראת אירוע Service Wise ב-17 בנובמבר בדן פנורמה

לקראת אירוע | עמותת עלם בחרה ב-ServiceWise ליישם ולהטמיע מערכת Salesforce לניהול ליבת הפעילות

25/03/2014 16:49

חברת ServiceWise יישומים עסקיים, המתמחה במתן ייעוץ ושירותים מקצועיים בתחום CRM, שותפה עסקית של Salesforce.com Marketo ו-Pardot בישראל, הודיעה היום כי עמותת עלם לנוער בסיכון בחרה בה להטמיע מערכת CRM של Salesforce.com, כדי לנהל את עבודת הליבה שלה.

הפרוייקט, שהחל לפני חודשים ספורים, עומד כעת לקראת סיום. המערכת, המיועדת לשימוש של למעלה מ-50 אנשי העמותה, נועדה לסייע בידי העמותה (הפועלת שלא למטרות רווח), ביישום הפעילות הכוללת מול בני הנוער.

אלעד רוטנברג, מנהל מערכות המידע של עמותת עלם, אומר: "היה לנו חשוב להשתמש בטכנולוגיה מתוחכמת ורלוונטית לשם עבודה יעילה ומקצועית עם בני הנוער שלנו".

עינת צור שיין, מנכ"לית משותפת בחברת ServiceWise, אומרת: "כחלק ממדיניות תרומתה לקהילה של חברת 'Salesforce.com היא מעניקה לארגונים ללא כוונת רווח (כגון עמותות) 10 רשיונוות בחינם בהנחה שגוף הינו גוף רשום ומוכר. חברת ServiceWise פועלת ברוח דומה ומלווה מאז הקמתה הטמעות של ארגונים רבים ללא כוונת רווח ובכללם של עמותת "עלם". עלם, כעמותה המפעילה פרויקטים בכל ברחבי הארץ, אינה יכולה להרשות לעצמה להקים חוות שרתים. העבודה בענן הינה פתרון אידיאלי עבורם, כמו כן השימוש בכלים הספציפיים שנבנו לצורך ניהול עולם התוכן של העמותות וכן התאמות ייחודיות שבוצעו במסגרת הפרויקט, הביאו להקמת מערכת העונה על צרכי הארגון".

אירועים קרובים