HTC הציגה את ה-ONE M8

מכשיר הדגל החדש של היצרנית הטייוואנית מגיע עם מסך בגודל 5 אינץ', HD מלא ומעבד ה-Snapdragon 801 החדש של קוואלקום

HTC, יצרנית הטלפונים הטייוואנית המוערכת אך גם הלא כל כך מצליחה במכירות, השיקה אתמול בלונדון את מכשיר הדגל החדש שלה – ה-HTC One M8. המכשיר מציע מראה חיצוני ועיצוב יוקרתי שדומה מאוד לטלפון הדגל הקודם שלה, אך מכל הבחינות בהחלט מיישר קו עם שאר המכשירים של החברות המובילות בשוק, ואפילו מעלה את הרף במעט.

ה-M8 מצויד במסך בגודל של 5 אינץ' שמציע רזולוציית HD מלאה (1,920×1,080 פיקסלים), וזה בא לידי ביטוי בצפיפות נאה של 440 פיקסלים לאינץ' שעוזרת לספק תמונה איכותית, חדה וברורה. המסך יהיה שימושי במיוחד עבור אלו שרוצים לצלם תמונות סלפי, כי החברה ציידה את המכשיר במצלמת 5 מגה-פיקסלים קדמית עם עדשה רחבה באופן שמאפשר לבצע את התמונה ולהביט במסך באופן טבעי ביחד.

המצלמה מאחור משתמש בטכנולוגיית ה-UltraPixel ששילבה HTC ב-One מהדור הקודם, והיא מצוידת בעדשת 28 מ"מ, חיישן BSI בגודל 1/3 אינץ' וצמצם f/2.0. בחברה טוענים לשיפור בטכנולוגיה כך שהתמונות אמורות להיות איכותיות יותר. בנוסף, כעת עם סיבוב הטלפון למצב אופקי, לחיצה על כפתור עוצמת הקול מעבירה ישירות למצב צילום, מבלי צורך לפתוח קודם כל את האפליקציה.

ה-HTC One M8 הוא מראשוני המכשירים שמבוססים על מעבד ה-Snapdragon 801 החדש של קוואלקום (Qualcomm) שפועל במהירות של 2.35 ג'יגה-הרץ. זיכרון העבודה של המכשיר לא הוגדל ונותר 2 ג'יגה-בייט, והוא יגיע לשוק עם גרסאות של 16 ו-32 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון. כרטיס ה-microSD שניתן להכניס למכשיר יכל להיות בנפח של עד 128 ג'יגה-בייט.

סוללת המכשיר, שמשקלו 160 גרם ועוביו 9.35 מ"מ, מציעה נפח עבודה של 2,600mAh, אך ב-HTC הציגו מצב עבודה לחיסכון בסוללה שהופך את הטלפון למעין מכשיר ישן שמאפשר שיחות, שליחת מסרונים ודואר אלקטרוני בלבד. במצב זה, טוענת החברה שהסוללה יכולה להספיק ליות מתריסר ימי שימוש.

הטלפון מציג גם את ממשק המשתמש החדש של החברה, ה-Sense 6.0 שמציע שינויים קלים ואלגנטיים לעומת גרסה 5.0, כשעיקר השינוי הוא ב-BlinkFeed, רשת העדכונים והתכנים של HTC שתומכת בכאלף מקורות מידע. כעת ניתן להוסיף לה ערוצי תוכן גם באופן ידני. כמו כן הוספה אפשרות להדליק/לכבות את המסך בנקישה כפולה, כפי שהציגה LG לראשונה במכשיר ה-G2 שלה.

HTC מתכננת בהמשך להשיק גם גרסת Google Play של ה-M8, ובכל מקרה בארץ הוא אמור להיות זמין לקרא סוף החודש הבא.

HTC

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים