פרטנר תוכל להמשיך לשדר את הפרסומות לדור הרביעי

הרשות השנייה קיבלה את ערעורה של החברה על ההחלטה לפסול את הפרסומת, מאחר שכללה את האמירות שלפיהן "אורנג' היא הראשונה לפרוס בישראל את רשת הדור הרביעי" ויש לה את "הרשת המתקדמת ביותר"

פורשים מרצון. פרטנר

פרטנר תוכל להמשיך לשדר את הפרסומות שלה לדור הרביעי במתכונתן המקורית – כך החליטה אמש (ג') הרשות השנייה, לאחר שקיבלה את הערר של החברה על החלטתה מראשית החודש להוריד את הפרסומות עד שתכלול תוספות מסוימות. החברה החזירה את הפרסומות לשידור כבר אמש.

ראשיתה של הפרשה בתלונה שהגישה פלאפון לרשות השנייה. הרשות החליטה בתחילה כי פרטנר לא תוכל להמשיך לשדר את הפרסומות, אלא אם תסייג את האמירות שלפיהן "אורנג' היא הראשונה לפרוס בישראל את רשת הדור הרביעי" ויש לה את "הרשת המתקדמת ביותר". בערעורה טענה פרטנר כי כל האמירות בפרסומות נכונות ואין סיבה שלא תוכל לפרסם אותן.

יצוין כי העימות בין פלאפון לפרטנר סביב הדור הרביעי לא מסתכם בפרסומות. פלאפון פנתה בשבוע שעבר משרד התקשורת וביקשה שלא יאפשר למתחרה להשיק את רשת הדור הרביעי שלה על גבי התדרים שברשותה לפני שיתקיים מכרז התדרים לדור הרביעי, או שפלאפון עצמה תקבל תדרים.

נראה שבמשרד התקשורת דווקא מתייחסים בחיוב לבקשתה של פרטנר להשיק את הרשת החדשה שלה, אם כי תחת מגבלות מסוימות. כך או כך, המשרד טרם פרסם את החלטתו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים